پیام قدردانی آسان پرداخت از خبرنگاران حوزه فین تک

لست سکند

“رسالت ارزشمند آگاهی بخشی در روزگاری که با تلاطم داده های بی شمار روبه روییم، شایسته خبرنگارانی ست که با خردمندی هایشان، سنگلاخ سختی های بسیار را به سلامت راه می سپارند.”

به گزارش کاماپرس به نقل از روابط عمومی آسان پرداخت، محمدرضا اسکندریون مدیرعامل این شرکت در آستانه هفدهم مرداد روز خبرنگار، با اعلام این مطلب در پیامی تاکید کرد: امسال در بحبوبه شیوع ویروس کرونا و نیاز مبرم همه مردم عزیزمان به تحول دانسته هایشان در حوزه پرداخت های الکترونیک، بیش از گذشته قدردان خبرنگاران تلاشگر عرصه فین تک هستیم و امید داریم فضای اطلاع رسانی با اراده آنان و تعامل سازنده ما بهبود چشمگیر یابد.

شایان ذکر است اواخر تیرماه امسال محمدرضا اسکندریون به مدیرعاملی آسان پرداخت منصوب شد. در نشست خبری انتصاب وی اعلام شد که انحصار فروش الکترونیکی بلیت سینما پس از تقریبا ۵ سال توسط آپ شکسته شده است و آپ به‌ عنوان یکی از بازیگران اصلی صنعت پرداخت این سرویس را به کاربران خود ارائه کرده است.

ضمنا در این نشست اعلام شد احراز هویت غیرحضوری سجام به زودی توسط آپ ارائه می‌شود و تمام کاربران اپلیکیشن آپ از این سرویس بهره خواهند برد.

راز آسمان پایتخت

همچنین در این نشست سرویس مارکت‌پلیس‌ آپ معرفی شد و در خصوص فرایند اعتمادسازی خریداران از این بازار اعلام شد: روش آپ این است که پولی که از مشتری گرفته می‌شود، نزد آپ می‌ماند و ۲۱ روز بعد از تحویل محصول به خریدار، در صورت عدم شکایت خریدار پول به فروشنده پرداخت می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : آسان پرداخت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز