پژو 206 در بازار 35 درصد ارزان شده است

لست سکند

در حالی که قیمت پژو 206 تیپ 2 بعد از پراید به معیاری برای سنجش قیمت ها در بازار خودرو تبدیل شده، به گفته رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو، قیمت این خودرو با کاهش 35 درصدی به 118 میلیون تومان رسیده است.

به گزارش کاما پرس، پس از فروکش کردن تب قیمت پراید در هفته های گذشته، حالا نوبت به پژو 206 رسیده و این خودروی محبوب، سنجه افزایش یا کاهش قیمت در بازار خودرو را یدک می کشد.
بررسی ها نشان می دهد که قیمت خودرو در روزهای اخیر نسبت به دو هفته گذشته با کاهش 35 درصدی مواجه بوده و حتی کارشناسان بازار خودرو پیش بینی می کنند که اگر سیاست ها و برنامه های وزارت صنعت، معدن و تجارت به درستی اجرا شود کاهش بیشتری در بازار خودرو خواهیم داشت.

در این باره بخوانید: 

البته با وجود نوسان های رخ داده در بازار خودرو، سعید موتمنی رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو معتقد است که این بازار آرام است چون تقاضایی برای خرید نیست و تنها فروشنده در بازار حضور دارد.
او به باشگاه خبرنگاران جوان می گوید: سیاست وزارت صمت این است که فاصله قیمت خودرو بین بازار و کارخانه به کمترین میزان خود برسد و تقاضا هم برای ثبت نام فروکش کند.

تفاوت قیمتی در بازار آزاد خودرو

راز آسمان پایتخت

موتمنی با اشاره به آخرین وضعیت قیمت خودرو در بازار آزاد، بیان می کند: در بازار آزاد یک قیمت مصوب برای خودرو ارائه نمی‌شود و تفاوت قیمتی وجود دارد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو ادامه می هد: امروز در بازار حدود قیمتی پژو ۲۰۶ تیپ ۲، ۱۱۸ میلیون تومان، پراید ۱۱۱، ۷۱ میلیون تومان، پراید ۱۳۱، ۶۶ میلیون تومان، پژو ۴۰۵، ۱۱۱ میلیون تومان، سمند ۱۱۴ میلیون تومان، دنا پلاس ۱۹۲ میلیون تومان و دنا ۱۶۷ میلیون تومان بود.

او اضافه می کند: قیمت هایی که برای انواع خودرو اعلام شد ممکن است ۲ تا ۳ میلیون تومان تفاوت داشته باشند و نمی توان در بازارقیمت مقطوعی اعلام کرد. موتمنی بیان می کند: قیمت هردستگاه پژو ۲۰۶ ظرف هفته‌های گذشته از ۱۶۰ میلیون تومان به ۱۱۸ میلیون تومان، هر دستگاه پراید ۱۱۱ از ۹۰ میلیون تومان به ۷۰ میلیون تومان، هر دستگاه پراید ۱۳۱ معادل ۸۵ میلیون تومانی به ۶۶ میلیون تومان رسیده است.

 

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز