پژو ۲۰۷ پانوراما دنده دستی و اتومات در کارخانه و بازار چند؟

بعد از صدور نخستین دعوتنامه‌های پژو 207 پانورما با گیربکس اتوماتیک، حالا قیمت این خودرو هم اعلام شده است.

به گزارش کاماپرس، بر اساس گفته های رحمانی، مدیر بازاریابی و فروش ایران خودرو اولین دعوتنامه‌های پژو 207 پانورما با گیربکس اتوماتیک، تا دو هفته دیگر (یعنی از اوایل زمستان 99) صادر می‌شود. بعد از اعلام این خبر گمانه زنی درباره قیمت این خودرو هم شروع شده است.

شنیده می شود قیمت قطعی پژو 207 هاچبک اتومات 252 میلیون تومان اعلام شده است. البته هنوز این خبر به تایید ایران خودرو نرسیده اما اگر چنین خبری درست باشد، 207 پانورما اتومات حدود 55 میلیون تومان گران‌تر از 207 پانوراما دنده‌ای خواهد بود. گفته می شود 207 صندوقدار پانوراما نیز از پاییز 99 وارد مرحله تجاری سازی شده است. ایران خودرو برای هر دو مدل 207 پانوراما، ظرفیت تولید سالانه 200 هزار دستگاه درنظر گرفته است.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

207 پانوراما با موتور جدید EC5

راز آسمان پایتخت

با اینکه اطلاعات موجود در سایت اینترنتی ایران خودرو همچنان نشان می‌دهد که پژو 207 پانوراما با همان موتور TU5 عرضه می‌شود، اما ایران خودرو با انتشار اینفوگرافی 207 پانوراما، از تغییرات احتمالی این محصول جدید، پرده برداشت. با توجه به اینفوگرافی جدید، چند اتفاق تازه برای 207 پانوراما رخ داده است که مهم‌ترینش، حذف موتور TU5 و استفاده از موتور جدید EC5 است. همان موتوری که قرار است روی K132 ایران خودرو نصب شود و حتی ممکن است در سال‌های آینده در دسترس خانواده رانا پلاس هم قرار بگیرد.

با اینکه مشخص نیست اطلاعات فوق، برای 207 پانوراما دنده ای است یا برای 207 پانورامای اتومات اما احتمال دارد که ایران خودرو، این تجهیزات را به خانواده 207 پانوراما اضافه کرده باشد: فرمان برقی، تنظیم برقی صندلی، شیشه دودی عقب، گرافیک جدید چراغ عقب، کفپوش سه بعدی کابین و صندوق.
به گزارش باما، با اضافه شدن مشخصات فنی و امکانات پژو 207 پانوراما در سایت رسمی ایران خودرو، خریداران این محصول جدید حالا می‌دانند که چه چیزهایی روی خودروی جدید نصب شده است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “پژو ۲۰۷ پانوراما دنده دستی و اتومات در کارخانه و بازار چند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز