قیمت پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای اعلام شد

قیمت پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای اتومات در خبرهای غیررسمی، حدود 252 میلیون تومان اعلام شده است.

به گزارش کاماپرس، مدیر بازاریابی و فروش ایران خودرو، در تاریخ 26 آذرماه اعلام کرد نخستین دعوتنامه‌های پژو 207 پانورما با گیربکس اتوماتیک، تا دو هفته دیگر (یعنی از اوایل زمستان 99) صادر می‌شود، همین خبر باعث گمانه زنی ها درباره قیمت این خودرو شده است. البته هنوز زمان دقیق تحویل این خودرو اعلام نشده است، ولی انتظار می رود با ورود این خودرو به بازار، قیمت بیشتری نسبت به مدل ۲۰۷ اتوماتیک با سقف فلزی داشته باشد .قیمت فعلی مدل207 دستی سقف شیشه همین خودرو، 199 میلیون تومان است.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید 

ایران خودرو برای هر دو مدل 207 پانوراما، ظرفیت تولید سالانه 200 هزار دستگاه درنظر گرفته است. سقف شیشه‌ای در 207 پانوراما، شدت نور وارده به کابین را کنترل کرده و از افزایش دمای داخلی کابین نیز جلوگیری می کند. ضمن اینکه اشعه UV نیز نمی‌تواند از این سقف شیشه‌ای عبور کند. البته برای این سقف، پرده با مکانیزم تلسکوپی هم تعبیه شده که بصورت دستی بازوبسته می‌شود.
نصب سانروف روی پژو 206 و رانا پلاس و همچنین نصب سقف پانوراما روی دنا پلاس، از پروژه‌های احتمالی ایران خودرو برای سال 1400 است.

موتور EC5 برای 207 پانوراما

راز آسمان پایتخت

به گزارش باما، اطلاعات موجود در سایت اینترنتی ایران خودرو همچنان نشان می‌دهد که پژو 207 پانوراما با همان موتور TU5 عرضه می‌شود، اما ایران خودرو با انتشار اینفوگرافی 207 پانوراما، از تغییرات احتمالی این محصول جدید، پرده برداشت.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

با توجه به اینفوگرافی فوق، چند اتفاق تازه برای 207 پانوراما رخ داده است که مهم‌ترینش، حذف موتور TU5 و استفاده از موتور جدید EC5 است. همان موتوری که قرار است روی K132 ایران خودرو نصب شود و حتی ممکن است در سال‌های آینده در دسترس خانواده رانا پلاس هم قرار بگیرد.

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز