پژو پارس و پژو ۲۰۷ در بازار چند؟

قیمت پژو پارس و پژو ۲۰۷ دستی باز هم در بازار خودرو با کاهش روبرو بود.

به گزارش کاماپرس، روند کاهش قیمت خودرو همچنان ادامه دارد. از روز یکشنبه تا آخرین روز هفته گذشته هر روز از قیمت خودروهای پرطرفدار بازار کاسته شد. فعالان بازار خودرو معتقدند این روند کاهشی همچنان ادامه دارد و قیمت اغلب خودروهای پرتیراژ داخلی باز هم با افت چشمگیری مواجه می شود.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

کارشناسان پیش بینی می کنند، با توجه به شرایط بازار خودرو به نظر می رسد این بار قیمت خودرو کف قبلی را شکسته و کاهش بیشتری داشته باشد.
مهمترین عامل کاهش قیمت خودرو امروز هم نرخ ارز بود که باتوجه به جو کاهشی در بازار ارز، دیگر بازارهای سرمایه ای موازی نیز نزولی شدند.

قیمت پژو پارس سال و پژو ۲۰۷ چقدر افت داشت؟

آریاک سفر

پژو پارس سال در آخرین روز هفته با کاهش 3 میلیون تومانی به 195 میلیون تومان رسید. قیمت پژو پارس سال از ابتدای هفته تا امروز 16 میلیون تومان کاهش یافت. قیمت این خودرو شنبه 211 میلیون تومان بود.

پژو 207 دنده دستی نیز با کاهش 4 میلیون تومانی به 278 میلیون تومان رسید و قیمت پژو 206 تیپ 2 هم با افت یک میلیون تومانی روی 181 میلیون تومان ایستاد. پژو 405 جی ال ایکس نیز با کاهش یک میلیون تومانی به 177 میلیون رسید.

قیمت سمند LX نسبت 2 میلیون تومان دیگر کاهش یافت و به 172 میلیون تومان رسید. به این ترتیب قیمت این خودرو در این هفته 12 میلیون تومان کاهش پیدا کرد. قیمت سمند EF7 ریزش بیشتری داشت و با افت 5 میلیون تومانی به 188 میلیون تومان رسید.

پراید چقدر ارزان شد؟

قیمت پراید 131 هم با کاهش دو میلیون تومانی روی 101 میلیون تومان ایستاد و قیمت پراید 132 هم به 103 میلیون کاهش یافت.
قیمت تیبا صندوقدار و تیبا هاچبک نیز هر کدام یک میلیون افت داشته و ترتیب به قیمت 112 میلیون و 121 میلیون اعلام قیمت شدند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : ایران خودروسایپا
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز