پیش فروش پژو 207 سقف شیشه‌‎ای و 4 محصول دیگر ایران خودرو با تحویل 90 روزه

ایران خودرو مرحله دیگری از پیش فروش محصولات خود را با موعد تحویل حداکثر سه ماهه از فردا یکشنبه 910 آذرماه آغاز خواهد کرد و در این مرحله که نهمین فروش فوق العاده این شرکت محسوب می شود پیش فروش پژو 207 سقف شیشه ای و 4 محصول دیگر ایران خودرو اجرا می شود.

به گزارش کاماپرس، مرحله نهم پیش فروش با موعد تحویل 90 روزه یا همان فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو از فردا یکشنبه در حالی آغاز می شود که قیمت خودرو در بازار رو به کاهش گذاشته و سود برنده شدن در قرعه کشی های ایران خودرو هفته به هفته در حال کاهش است با این حال هنوز تفاوت قیمت بازار و قیمت مصوب کارخانه به حدی است که استقبال از این پیش فروش ها سر به میلیون ها نفر می زند.

بر اساس اعلام شرکت ایران خودرو، پیش فروش پژو 207 سقف شیشه ای و 4 محصول دیگر شامل پژو ۲۰۶ تیپ ۵، پژو پارس بنزینی، پژو پارس TU۵ و سمند ال ایکس از فردا یکشنبه 9 آذر ۹۹ به مدت ۳ روز و تا روز سه شنبه ۱۱ آذر ۹۹ ادامه خواهد داشت.

پژو 207 گران ترین خودرو و سمند ال ایکس ارزان ترین خودروی پیش فروشی ایران خودرو

در نهمین مرحله از پیش فروش شرکت ایران خودرو پژو ۲۰۶ تیپ ۵ در رنگ های گیلاسی ، قرمز متالیک، نقره‌ای، آبی ، خاکستری و سفید به قیمت مصوب ۱۲۶ میلیون و ۸۸۹ هزار و ۹۴۳ تومان در معرض فروش قرار گرفته است.

آریاک سفر

همچنین پژو پارس بنزینی در رنگ سفید به قیمت ۱۲۱ میلیون و ۵۴۷ هزار و ۴۷۵ تومان به فروش می رسد.

در این پیش فروش، پژو پارس تی یو فایو در رنگ های نقره ای، مشکی ،خاکستری متالیک و سفید به قیمت ۱۲۶ میلیون و ۳۴۹ هزار و ۱۷۷ تومان در معرض فروش قرار گرفته است. در این پیش فروش سمند ال ایکس نیز در رنگ های آبی کبود، سفید، خاکستری و مشکی به قیمت ۱۱۶ میلیون و ۷۳۵ هزار و ۳۷۲ تومان در دسترس متقاضیان قرار دارد.

محصول جدید ایران خودرو یعنی پژو ۲۰۷ دنده دستی سقف شیشه ای در ۳ رنگ خاکستری متالیک؛ مشکی و سفید به قیمت ۱۹۹ میلیون و ۶۲۱ هزار و ۵۳۲ تومان در این پیش فروش به متقاضیان عرضه شده است.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازارها، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
مرتبط با : ایران خودرو
نرم افزار حسابداری
ایمالز
آریاک سفر
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

6 دیدگاه برای “پیش فروش پژو 207 سقف شیشه‌‎ای و 4 محصول دیگر ایران خودرو با تحویل 90 روزه

  1. قاسم شیرزاد بازنشسته اتش نشانی گفته:

    ایا مسعولان از خودشان میپرسن که خودرویی در عرض دوسال فرص ۲۰۷ که ۴۵ میلیون بود خودشان حالا با وعده سه ماه ۲۰۰ میلیون ودر بازار ازاد به ۳۵۰ الا۳۷۰ میلیون این بازیها تا چه وقت ادامه خواهد یافت فکر میکنید ملت ایران ازاین کار شما راضی هستن مگر کسانی که حقوق بگیرن ویا کار ازاد دارن چقدر درامد دارن تا این خودرو را بخرن ویا سایر خودروهای دیگر ۹۹ درصد ملت از دو کارخانه ایران خودرو وسایپا ناراضی هستن وفقط مراقب یک فرست هستن در تاریخ ایران باید این بازی دلالان ومسعولان که ضد مردم هستن وموقعیت مردم را در نظر نمیگیرن وروزی گرفتار مردم میشون درهیچ کجای دنیا بلایی که خودرو سازان بر سر مردم اوردن پیدا نمیکنید فقط مردم اگاه نیستن اگر اگاه بودن خودرو خریداری نمیکردن ظلم ظلم ظلم ظلم در حق کسانی که حقوق ثابت دارن ودولت پشتیبانی نمیکند اکر میکرد به کار کنانش که یک خودرو مثلا پراید ویا سمند ملی بله گفتین سمند ملییه قسطی میدادن وبازنشسته وکارمند پیش خانواده اش شرمنده نمیشد باز نشستگانی که ۸ سال در داخل سنگر از این مملکت دفاع کردن وحالا پیاده ماندن به امید روزی که دولتی سر کار بیاید وبه کارکنانش وبازنشسته اش برسد

  2. ناشناس گفته:

    خیلی بیسوادید هنوز نمیتونید بنویسید پانوراما مینویسید پاناروما واول معنی ونوشتن را یاد بگیرید بعد لفظ قلم بیایید ادعاتان هم زیاده بابا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز