قرعه کشی ایران خودرو ؛ ثبت‌نام کدام یک از 5 خودرو به صرفه‌تر است؟

لست سکند

ثبت نام در نهمین دور از پیش فروش های با تحویل حداکثر 90 روزه قرعه کشی ایران خودرو امروز و فردا نیز ادامه دارد اما سوال اینجاست که از میان این 5 خودروی عرضه شده در این طرح، ثبت نام و خرید کدام یک به صرفه تر است؟

به گزارش کاماپرس، قابل کتمان نیست که بسیاری از متقاضیان شرکت در قرعه کشی ایران خودرو افرادی هستند که می خواهند با خرید این خودروها و فروش آنها سود کسب کنند. محدودیت هایی هم که برای جلوگیری از فروش این خودروها ایجاد شده ، مانع چندان جدی برای این افراد به شمار نمی رود و به راحتی دور زده می شوند.

در این شرایط بررسی قیمت های بازار و کارخانه 5 خودروی عرضه شده در این پیش فروش نشان دهنده این نکته است که کدام خودرو برای این دسته از خریداران از صرفه بیشتری برخوردار است.

سوذ پژو 207 سقف شیشه ای

در نهمین مرحله از قرعه کشی ایران خودرو، پژو ۲۰۷ پانوراما به قیمت ۱۹۹ میلیون و ۶۲۱ هزار تومان به علاقمندان عرضه می شود. قیمت این خودرو در بازار ۲۹۸ میلیون تومان است بر این اساس سودی که برندگان این خودرو از آن نصیب می برند مبلغی در حدود است 98 میلیون تومان است.

راز آسمان پایتخت

سود پژو 206 تیپ 5

خودرو پژو ۲۰۶ تیپ ۵ که در این قرعه کشی به متقاضیان عرضه می شود به قیمت ۲۳۲ میلیون تومان در بازار به فروش می رود که  نسبت به قیمت ۱۲۶ میلیون و ۷۸۹ هزار تومانی مصوب کارخانه سودی در حدود ۱۰۵ میلیون و ۲۱۱ هزار تومان نصیب برنده این قرعه کشی می کند.

سود پژو پارس بنزینی

پژو پارس بنزینی خودرو دیگری است که در این قرعه کشی به قیمت مصوب ۱۲۱ میلیون و ۵۴۷ هزار تومان به خریداران عرضه می‌شود این خودرو در بازار 1۸۶ میلیون تومان قیمت دارد و به این ترتیب سودی معادل 64 میلیون تومان نصیب برندگان قرعه کشی پژو پارس بنزینی می شود.

سود پژو پارس TU5

پژو پارس TU5 در این قرعه‌کشی به قیمت ۱۲۶ میلیون و ۳۴۹ هزار تومان به متقاضیان عرضه شده است در حالی که قیمت این خودرو در بازار ۲۲۰ میلیون تومان است به این ترتیب برندگان قرعه کشی پژو پارس TU5 مبلغی حدود 93 میلیون و 600 هزار تومان سود می کنند.

سود سمند ال ایکس

ارزان ترین خودرو در نهمین فروش فوق العاده ایران خودرو سمند ال ایکس است. این خودرو به قیمت مصوب ۱۱۶ میلیون و ۷۳۵ هزار تومان به متقاضیان عرضه شده است. قیمت سمند ال ایکس در بازار ۱۶۰ میلیون تومان است و بنابراین برندگان قرعه کشی سمند ال ایکس حدود 43 میلیون تومان سود می برند.

اخبار مهم بازار خودرو را بخوانید:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “قرعه کشی ایران خودرو ؛ ثبت‌نام کدام یک از 5 خودرو به صرفه‌تر است؟

  1. مسعود گفته:

    تنها بازنده این دور باطل، خریداران هستند ،سود اصلی را خودرو و ساز و دولت میبرند که خودروهای بی کیفیت و ذلیل خود را گاها تا سه برابر قیمت جهانی محصولات با کیفیت بسیار بالاتر به خورد ملت میدهند !ننگ بر شرفتان

  2. محقق گفته:

    سلام من نمیدونم چرا کسانی که درمدت تایین شده پول واریزنمیکنن دوباره شرکت داده میشوند اصلا خودتون فرصت میدین دلال بازی بشه تامثل همیشه منافعش توچیب خودتون که راس دلالی دربازار هستیدببرید خداوکیلی به شعور مردم توهین میکنید ای وای که ازماست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز