چراغ 22 میلیونی سانتافه و قیمت های عجیب دیگر در بازار چراغ خودرو

لست سکند

چراغ خودورهای خارجی در بازار به شدت گران شده است به شکلی که در حال حاضر چراغ سانتافه 22 میلیون و چراغ خودرو اسپرتیج حدود 13 میلیون تومان است.

به گزارش کاماپرس، حواسمان باشد هنگام رانندگی در خیابان یا در ترافیک و پشت چراغ قرمز پشت خودروهای خارجی قرار نگیریم، چون اگر اشتباهی پایمان روی گاز برود و به چراغ عقب خودرو سانتافه برخورد کنیم، باید حدود 22 میلیون تومان خسارت پرداخت کنیم.

اگر بدشانس باشیم و خودرویی که با آن تصادف کنیم، لکسوس rx باشد باید حدود 36 میلیون تومان خسارت چراغ بدهیم.

گسترش نیوز نوشت: با توجه به این که در زمینه واردات لوازم یدکی و قطعات خودرو همچنان مشکلاتی وجود دارد به دلیل کمیاب شدن برخی از لوازم قیمت های نجومی برای آن ها اعلام می شود. به طور کلی شرایط برای قطعات و لوازم خودروهای وارداتی وخیم تر است.

 

راز آسمان پایتخت
  • برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

 

قیمت چراغ خودرو داخلی

قیمت چراغ عقب برای خودروی پراید در بازار حدود ۸۰ هزار تومان و برای جلو حدود ۱۱۰ هزار تومان است. چراغ عقب پژو ۴۰۵ تقریبا ۸۵ و چراغ عقب پژو ۲۰۶ حدود ۱۰۰ هزار تومان است. چراغ جلوی پژو ۴۰۵ و ۲۰۶ نیز به ترتیب با قیمت های ۱۳۰ و ۱۶۵ هزار تومان اعلام می شود.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید:

به طور کلی قیمت چراغ برای خودروهای داخلی در همین محدوده قرار دارد البته نرخ ها به برند سازنده هم مرتبط است. اما شرایط برای خودروهای وارداتی کمی متفاوت است.

قیمت چراغ خودرو خارجی

به طور مثال چراغ جلوی چپ یا راست لکسوس Rx۳۵۰ قیمت ۳۶ میلیون تومانی دارد. چراغ جلوی سانتافه با قیمت ۲۲ میلیون تومان به فروش می رسد. چراغ جلوی هیوندای اکسنت ۱۲ میلیون، اسپرتیج ۱۳ میلیون، النترا ۱۴ میلیون و هوندا آکورد ۱۷ میلیون تومان است!

برخی از قیمت چراغ خودروهای وارداتی در بازار:

 

مرتبط با : هوندا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز