پژو پارس‌ آماده سقوط قیمت به زیر ۱۹۰ میلیون

رکود حرف اول را در بازار خرید و فروش خودرو می زند. رکود و تعطیلی و البته کاهش ارز باعث ریزش قیمت خودرو داخلی و خارجی شده است تا جایی که قیمت پژو پارس آماده سقوط به زیر ۱۹۰ میلیون تومان است.

به گزارش کاماپرس، قیمت خودرو با پایین آمدن قیمت ارز وارد روند کاهشی شد. روندی که با تعطیلات کرونایی و البته رکود بازار همراه شد تا حالا قیمتهای جدیدی برای خودروهای داخلی و خارجی ثبت شود. با اینکه فعالان بازار خودرو از کاهش قیمتها می گویند، اما باز هم خبری از رونق بازار نیست. آنها معتقدند خریداران فعلا خرید نمی کنند و منتظر هستند تا ببینند این روند کاهشی تا کجا ادامه دارد و خودروها چقدر ارزان می شوند.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

پژو  206 صندوق دار چقدر ارزان شد؟

در روند کاهشی قیمتها قیمت پژو ۲۰۰۸ از یک میلیارد و ۲۰۰ تومان به ۸۰۰ میلیون تومان رسیده است. قیمت هایما که ۹۵۰ میلیون تومان معامله می شد حالا به ۶۶۰ میلیون تومان است. قیمت خودرو سانتافه یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان ارزان شده است یعنی از ۳ میلیارد و ۶۰۰ هزار تومان به ۲ میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است.

آریاک سفر

همچنین سمند ال ایکس، ۱۷۰ میلیون تومان و پژو ۴۰۵، ۱۷۰ میلیون تومان شده است. به گزارش ایلنا قیمت تیبا ۲، نیز به ۱۲۶ میلیون تومان و پژو پارس به ۱۹۱ میلیون تومان رسید. همچنین قیمت تیبا صندوق دار به ۱۱۳ میلیون تومان و پراید ۱۳۱ به ۹۷ میلیون تومان کاهش یافت.

قیمت خودروهای دیگر نیز از جمله سراتو ۷۵۰ میلیون تومان، ساندرو ۴۷۸ میلیون تومان، استپ وی ۵۲۵ میلیون تومان، پژو۲۰۶ تیپ دو ۱۷۹ میلیون تومان و ساینا ۱۲۶ میلیون تومان شد.

همچنین پژو ۲۰۶ تیپ ۵ نیز ۲۴۲ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ صندوق دار ۲۴۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده ای ۲۸۰ میلیون تومان و پژو ۲۰۷ اتوماتیک۳۰۱ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : ایران خودرو
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “پژو پارس‌ آماده سقوط قیمت به زیر ۱۹۰ میلیون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز