پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده و صفر چند؟ ۹ شهریور ۱۴۰۱

پژو206
لست سکند

پژو ۲۰۶ تیپ۲ دارای مصرف سوخت پایین است. همین یک ویژگی می‌تواند در این گرانی سوخت برای خریداران کافی باشد تا به سراغ خرید این خودرو بروند. در خودروهایی با قیمت مشابه، پژو ۲۰۶ تیپ۲ دارای شتاب قابل قبولی است و در ۱۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر می‌رسد.

به گزارش کاماپرس، بازار امروز انواع پژو ۲۰۶‌هایی که در بازار موجود هستند در آرامش کامل بود و هیچ‌یک از مدل‌های موجود افزایش یا کاهش قیمتی نداشته‌اند.

خودروی پژو ۲۰۶ تیپ۲ صفر مدل ۱۴۰۱ به قیمت ۲۹۷ میلیون تومان است و در دسترس خریداران است. هم‌چنین امروز قیمت پژو ۲۰۶ اس‌دی ۳۵۲ میلیون تومان است.

پژو ۲۰۶ تیپ۲ در مدل‌های پایین‌تری نیز در بازار خودرو موجود است. خریداران می‌توانند با مقدار پول کمتر، خودروی صفر  ۲۰۶ تیپ۲ را خریداری کنند.

امروز پژو ۲۰۶ تیپ ۲ صفر مدل ۱۴۰۰ در بازار ۲۸۶ میلیون تومان در حال معامله است.

راز آسمان پایتخت

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ صفر مدل ۱۳۹۹ با سی‌دی و پلیر و سنسور عقب، در بازار  ۲۷۶ تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده

خودرو پژو ۲۰۶ تیپ۲ بیش از ۲۰ سال است که در کشور در حال تولید است. تمام قطعات مصرفی این خودرو به‌وفور در بازار موجود است. همین ویژگی سبب شده است که پژو ۲۰۶ تیپ۲ در بازار خرید و فروش خودروهای کارکرده دارای خریداران زیادی باشد.

فروش خودروهای ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده در همه مدل، با هر مقدار کارکرد و هر اندازه خرابی و مشکل در حال خرید و فروش هستند.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده مدل ۱۴۰۰ با ۲ هزار کیلومتر کارکرد امروز در بازار خودروهای کارکرده ۲۸۵ به دنبال مشتری است.این خودرو ۸ ماه بیمه شخص ثالت دارد، بدون رنگ است و خط و خشی در بدنه ندارد.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده مدل ۱۳۹۸ با ۴۳ هزار کیلومتر کارکرد امروز در بازار  ۲۶۲ میلیون در معرض فروش گذاشته شده است. خودرو بدون رنگ است و کوچکترین خط و خشی ندارد. یک‌سال بیمه دارد  و لاستیک‌هایش ۹۰ درصد است.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده مدل با ۷۰ هزار کیلومتر کارکرد امروز در بازار  ۲۱۸ میلیون تومان برچسپ قیمت خورده است.

از امکانات این خودرو می‌توان به بیمه شخص ثالث، موتور و کولر کاملا سالم و روکش‌های نو اشاره کرد.

پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده مدل ۱۳۹۶ با ۱۲۲ هزار کیلومتر کارکرد ۱۹۵ میلیون تومان است. صاحب این خودرو می‌گوید که در این خودرو اکثر لوازم مصرفی تازه عوض شده‌است و خودرو هیچ‌گونه خرجی ندارد.

در بازار خودروهای ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده قیمت بعضی خودروها به زیر ۱۰۰ میلیون تومان نیز رسیده است.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده مدل ۱۳۸۱ با ۲۵۰ هزارکیلومتر کارکرد در بازار ۹۸ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. قطعه گیربکس این خودرو تازه تعمیر شده است، تسمه‌ها تعویض شده‌اند و خودرو تمام رنگ است.

نویسنده: مسعود جهاندیده

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز