پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده و صفر چند؟ قیمت ۱۲ شهریور ۱۴۰۱

پژو206-کاماپرس
لست سکند

پژو ۲۰۶ تیپ۲ به‌دلیل مصرف پایین‌ سوخت و بازار خرید و فروش پررونق از محبوبیت قابل قبولی در بین خریداران برخوردار است. صاحبان ۲۰۶ تیپ۲ هر وقت که اراده کنند می‌توانند خودروی خود را در بازار خودروهای کارکرده به‌راحتی به فروش برسانند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در ابتدای این هفته نیز به‌مانند هفته گذشته خودروی پژو ۲۰۶ تیپ۲ با ثبات قیمت روبرو است.

ثبات قیمت فقط شامل پژو ۲۰۶ تیپ۲ نیست بلکه در تمامی تیپ‌های موجود در بازار شاهد ثبات قیمت خودروهای ۲۰۶ هستیم.

پژو ۲۰۶ تیپ۲ صفر مدل ۱۴۰۱ به قیمت ۲۹۷ میلیون تومان آماده فروش است. امروز قیمت پژو ۲۰۶ تیپ۵ مدل ۱۴۰۱ نیز در بازار ۳۵۵ میلیون تومان است.

راز آسمان پایتخت

 پژو ۲۰۶ تیپ۲ صفر در مدل‌های پایین‌تری نیز در بازار موجود است. دو مدل ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰  صفر مناسب  خریدارانی است که قصد دارند با پول کم‌تر خودروی صفر بخرند.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ صفر مدل ۱۴۰۰ در بازار ۲۸۶ میلیون تومان در حال خرید و فروش است.

هم‌چنین امروز پژو ۲۰۶ تیپ ۲ صفر مدل ۱۳۹۹ با سی‌دی و پلیر و سنسور عقب، ۲۷۶ تومان قیمت گرفته است.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده

توانی مالی در خرید خودرو برای خریداران بسیار اهمیت دارد. بالا رفتن هزینه‌ها و کم شدن قدرت خرید مردم در سال‌های اخیر باعث شده‌است که  بازار خودروی کارکرده بسیار پررونق شود.

می‌توان با نگاه به آمار آگهی‌ها در فضای اینترنت متوجه شد که چقدر عرضه و تقاضا برای خودروی پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده زیاد است.

پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده مدل ۱۴۰۰ با ۳۰۰ کیلومتر کارکرد ۲۸۲ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده‌است. در آگهی این خودرو بیان شده است که خودرو مشابه صفر است و هیچ‌گونه خرجی ندارد. همچنین خودرو دارای ۱۱ ماه بیمه است و شیشه‌ها نیز دودی شده‌اند.

پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده مدل ۱۳۹۴ با ۳۵ هزار کیلومتر کارکرد را می‌توان با ۲۳۵ میلیون تومان خریداری کرد. خودرو ذکر شده دارای شیشه‌های دودی، لاستیک‌های نو و ۱۰ ماه بیمه است.

خریدارن می‌توانند پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده مدل ۱۳۸۹ با ۱۸۲ هزار کیلومتر کارکرد را ۱۶۲ میلیون تومان خریداری کنند. از ویژگی‌های این خودرو می‌توان به

رادیاتور نو، باطری نو و کاپوت نو اشاره کرد.

خودروهای ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده در بعضی از آگهی‌های موجود زیر ۱۰۰ میلیون تومان قیمت دارد.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده مدل ۱۳۸۳ با ۳۲۰ هزار کیلومتر کارکرد امروز در بازار ۸۸ میلیون تومان آماده فروش است. خودرو یاتاقان زده است و نیاز به تعمیر دارد. ۷ ماه بیمه دارد و کامل رنگ شده است.

نویسنده: مسعود جهاندیده

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودروپژو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز