پژو ۲۰۶ تیپ۲ با کاهش قیمت مواجه شد

پژو206-کاماپرس
لست سکند

ازجمله ویژگی‌های تخصصی پژو ۲۰۶ تیپ۲ می‌توان به حجم ۱۳۶۰ سی‌سی، توانایی تولید ۷۵ اسب‌بخار قدرت در ۵۳۰۰ دور در دقیقه و توانایی به‌سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت رسیدن در ۱۴ ثانیه اشاره کرد. این ویژگی‌ها سبب شده‌است که این خودرو در مقایسه با دیگر خودروهای هم‌قیمت از طرفداران بیشتری در بازار خودرو برخوردار باشد.

خودروهای پژو ۲۰۶ در مدل‌های متنوع خود در شروع این هفته نیز ثبات قیمت هفته‌های قبل خود را حفظ کرده‌است. امروز  تنها پژو ۲۰۶ تیپ۲ مدل ۱۴۰۱ با تغییر قیمت اندکی روبرو بوده‌است. این خودرو نسبت به دیروز ۵۰۰ هزار تومان کاهش قیمت داشته‌است.

کاماپرس در ادامه به بررسی قیمت خودروی پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده و نو می‌پردازد؛

همان‌طور که در بالا ذکر شد پژو ۲۰۶ تیپ۲ صفر مدل ۱۴۰۱ مبلغ ۲۹۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

دیگر خودروی پژو ۲۰۶ یعنی تیپ۵ مدل ۱۳۹۹ هفته‌هاست که ثبات قیمت دارد و ۳۵۵ میلیون تومان در بازار موجود است.

راز آسمان پایتخت

لازم به ذکر است که پژو ۲۰۶ تیپ۲ صفر علاوه‌بر مدل ۱۴۰۱ در مدل‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ صفر نیز در بازار خودرو موجود است. که این مسئله به خریداران کمک می‌کند تا با بودجه پایین‌تر خودروی پژو ۲۰۶ تیپ۲ صفر را خریداری کنند.

امروز ۲۰ شهریورماه  ۱۴۰۱ خودروی پژو ۲۰۶ تیپ۲ صفر مدل ۱۴۰۰ به قیمت ۲۸۶ میلیون تومان قابل خریداری است.

مدل پایین‌تر این خودرو یعنی مدل ۱۳۹۹ پژو ۲۰۶ تیپ۲ صفر با سی‌دی و پلیر و سنسور عقب، ۲۷۶ میلیون تومان در بازار حضور دارد.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده

گرانی‌های سال‌های اخیر سبب شده‌است که سیل خریداران خودرو به‌سمت خرید خودروهای کارکرده بروند. این مسئله سبب شده‌است که پژو ۲۰۶ تیپ۲ در مدل‌های پایین‌تر و کارکرده بازار داغی را در این سال‌ها پشت سر بگذارد.

می‌توان با جستجو در فضای اینترنت و مجازی انبوهی از  پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده را مشاهده کرد که صاحبان خودرو برای فروش آگهی کرده‌اند.

به‌طور مثال در یکی از آگهی‌ها خریداران می‌توانند پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده مدل ۱۳۹۸ را با ۶۸ هزار کیلومتر ۲۴۸ میلیون تومان به‌دست آورند. خودرو از نظر موتوری کاملا سالم است. بدون رنگ و خط و خش است و سنسور عقب سالم است. هم‌چنین سرویس‌های خودرو انجام شده است.

در دیگر آگهی فروش پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده مدل ۱۳۹۷ با ۷۶ هزار کیلومتر کارکرد ۲۴۲ میلیون تومان قیمت دارد. خودرو بدون رنگ است و صندوق عقب برقی است. هم‌چنین کاپوت دارای قفل است. خودرو تا آخر سال بیمه دارد و لاستیک‌ها ۹۰ درصد هستند.

هم‌چنین خریداران قادر هستند پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده مدل ۱۳۸۴ با ۳۰۰ هزار کیلومتر کارکرد را به قیمت ۱۲۵ میلیون تومان خریداری کنند. به‌گفته صاحب خودرو این خودرو ۵ سال در پارکینگ بوده است و رنگ آن دچار آفتاب سوختگی شده‌است. هم‌چنین خودرو بیمه ندارد.

پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده با مبلغ زیر ۱۰۰ میلیون تومان نیز در بازار وجود دارد و خریداران که بودجه محدودی دارند می‌توانند به سراغ این آگهی‌های فروش بروند.

پژو ۲۰۶ تیپ۲ کارکرده مدل ۱۳۸۲ با ۳۵۰ هزار کیلومتر کارکرد ۸۹ میلیون تومان به‌ فروش گذاشته شده‌است. این خودرو ۹ ماه بیمه دارد و معاینه فنی ندارد. لاستیک‌ها ۸۰ درصد هستند و در آگهی عنوان شده‌است که در نهایت فروشنده به خریدار نهایی تخفیف می‌دهد.

نویسنده: مسعود جهاندیده

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودروپژو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز