پشت پرده ماجرای مهاجرت گلشیفته فراهانی به روایت پدرش

گلشیفته فراهانی
لست سکند

بهزاد فراهانی بازیگر پرآوازه و پیشکسوت کشورمان روایتی تازه از ماجرای مهاجرت دخترش گلشیفته فراهانی بیان کرده که جالب توجه است.

به گزارش کاماپرس، بهزاد فراهانی درباره مهاجرت دخترش نکات جالب توجهی را در مصاحبه با روزنامه شرق بیان کرده است. بهزاد فراهانی گفته است؛ یك آدم نادرستی كه دو سال هم شاگرد من بود و خیلی هم به او كمك كرده بودم، این بلا را سر گلشیفته آورد و زندگی‌اش را برهم زد و او را هرگز نمی‌بخشم ولی بالاخره یك روزی یك كشیده میهمانش می‌كنم. او مرد شریفی نیست.

خاتمی پای قولش نایستاد

وقتی گلشیفته آن فیلم را در اواخر دهه 80 بازی كرد، من به آقای خاتمی که البته دیگر رئیس‌جمهور نبود، زنگ زدم زیرا دوستی خوبی با او دارم. گفتم آقای خاتمی چه کار باید بکنیم؟ او گفت مشکلی نیست و نگران نباش. به من قولی داد که پای قولش نایستاد. یک تلفن هم به آقای میرحسین موسوی زدم که آن زمان رئیس فرهنگستان هنر بود.

به گلشیفته فراهانی رسما گفته شد از کشور برود

راز آسمان پایتخت

بیش از سه تا چهار ماه من و گلشیفته و همسرش بی‌دلیل و به علت عدم درك صحیح از مدیریت هنری به نوعی بازجویی می‌شدیم و رسما ‌ به گلشیفته گفته شد بهتر است شما از كشور بروید که گلشیفته رفت و خوشبختانه در راه خوبی هم رفت و خوب یاد گرفت.

بهزاد فراهانی همچنین در این مصاجبه گفته است؛ درباره آنچه سر گلشیفته آمده، من فكر می‌كنم داوری شخص من به درد نمی‌خورد. او اصلا دیگر فقط دختر من نیست و یك هنرمند خوب ایرانی در جهان است و داوری‌اش را باید برای مردم بگذاریم. چون هنرمندی است كه متعلق به مردم است. او خوب از پس كارش برآمده است و تئاتری كه از او در پاریس دیدم، باید ببالم كه من را پدر گلشیفته معرفی می‌كنند؛ چون بازی‌ای كه با لهجه غلیظ فرانسه بازی كرد، عجیب بود. وقتی هم سر فیلم دختران خورشید به گرجستان رفتیم، چیزهایی از او دیدم كه در ایران دنبال آنها نمی‌گردد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “پشت پرده ماجرای مهاجرت گلشیفته فراهانی به روایت پدرش

  1. Seraji گفته:

    سلام – یعنی شما به عنوان پدر، نحوه ظاهر شدن دخترت را در فیلمهای خارج از کشور هنر می دانید و تاییدش می کنید؟!
    پس خیلی هنر دوست هستید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز