پست درب تا درب چه مزیتی دارد؟

پست درب تا درب-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

زمان کم و نیازهای زیاد و متنوع باعث شده که افراد به سوی خدماتی بروند که در کمترین زمان، با مناسب‌ترین هزینه و به بهترین نحو ممکن نیازهای­شان را برطرف می‌کند. یکی از این نیازها که امروزه پررنگ‌تر از قبل شده، انواع خدمات پستی است که بسته‌ها را در سطح کشور و خارج از آن جابه­جا می‌کند. شرکت‌ها و سامانه‌های زیادی برای پاسخ به این نیاز در حال رشد به وجود آمده‌اند؛ با این حال، نکاتی وجود دارد که باید برای انتخاب یک شرکت پستی که خدمات پست درب تا درب ارائه می‌دهد، در نظر داشت.

کاماپرس در این گزارش به بررسی مزایای پست درب تا درب پرداخته است.

سرعت ارسال

ارسال بسته با توجه به فاصله از مقصد و همچنین نوع آن، بازه‌ زمانی نسبتا مشخصی دارد. سرعت ارسال مرسوله بسته به نوع پستی که انتخاب می‌کنید، متفاوت است. شما با توجه به نیازتان می‌توانید پست عادی، پیشتاز، اکسپرس یا هر نوع پست دیگری را انتخاب کنید که در ادامه به هر کدام پرداخته شده است.

پست درب تا درب-کاماپرس

1- پست عادی: اگر سرعت ارسال برای شما چندان حائز اهمیت نیست، می‌توانید از پست عادی استفاده کنید که نهایتا تا یک هفته مرسوله شما را به مقصد خواهد رساند.

راز آسمان پایتخت

2- پست پیشتاز: پست پیشتاز در داخل کشور مرسولات را بین دو تا سه روز به مقصد می‌رساند. اگر بسته خود را با پست پیشتاز به خارج از کشور ارسال می‌کنید، باید بدانید که این بسته‌ها با اولین پرواز به خارج از کشور ارسال می‌شوند و تا سه روز بعد از رسیدن به مقصد به دست گیرنده می‌رسد.

ارسال با پست پیشتاز برای مراکز استان‌ها تا دو روز و برای شهرستان‌ها تا سه روز طول می‌کشد. بسته‌های پیشتاز دارای بیمه عمومی بوده و می‌توانید بابت پیگیری مرسولات پستی و حفاظت از آنها خاطرجمع باشید.

پست درب تا درب-کاماپرس

– پست اکسپرس: این نوع پست برای کسانی مناسب است که می‌خواهند سرعت ارسال بسته‌شان تا حد امکان بالا باشد. در صورت ارسال بسته با پست اکسپرس حداقل 24 ساعت طول می‌کشد تا مرسوله به مقصد برسد که نسبت به پست‌های دیگر سریع‌تر است. از این گذشته، ضمانت مراقبت از کالا تا رسیدن آن به مقصد و همچنین قیمت مناسب استفاده از پست اکسپرس برای ارسال بسته به خارج از کشور، باعث شده که این نوع خدمات پستی با استقبال خوبی مواجه شود.

مزایای استفاده از پست درب تا درب

امروزه شرکت پستی پستکس برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان این امکان را پدید آورده است تا کالاهای خود را از انبار، کارخانه یا خانه به مقصد نهایی ارسال کنند. در روش پست درب تا درب، به دلیل وجود واسطه‌های کمتر بین فرستنده و گیرنده، هزینه‌های کمتری صرف می‌شود.

* صرفه جویی در زمان و هزینه : در سرویس درب تا درب به دلیل عدم مراجعه افراد به محل ارسال و دریافت، علاوه بر کاهش هزینه، از اتلاف وقت افراد نیز جلوگیری می‌شود.

* رهگیری آنلاین مرسوله : یکی دیگر از مزایای خدمات حمل درب تا درب، رهگیری آنلاین مرسوله است. مشتریان با استفاده از کد رهگیری و نصب اپلیکیشن پستکس می‌توانند بسته ارسالی خود را از زمان دریافت تا رسیدن به مقصد در هر زمان و مکانی بررسی کنند.

* زمان بندی مشخص ارسال : نیروهای پستکس با ایجاد زمان‌بندی دقیق و از پیش تعیین شده برای سرویس پست درب تا درب، برای تحویل و یا دریافت مرسوله، حسی از رضایت و اعتماد را برای مشتریان به همراه می‌آورند.

* امنیت بیشتر : با توجه به این‌که در روش درب تا درب بسته‌بندی و حمل کالا توسط کارشناسان متخصص شرکت پستکس انجام می‌شود، آسیب‌های احتمالی در حین ارسال کالا به حداقل می‌رسد و افراد متضرر خسارات کمتری می‌شوند.

پست درب تا درب-کاماپرس

پاسخگویی منظم به پیگیری مرسولات پستی

یکی از ویژگی‌های یک سامانه پستی خوب، پاسخگویی مناسب به پیگیری مشتریان در مورد مرسولات پستی است. افراد برای ارسال بسته و پیگیری مرسولات پستی تا زمان رسیدن به مقصد، نیاز به خدمات تلفنی، اینترنتی یا پیامکی دارند.

در صورت بروز مشکل در ثبت سفارش، ارسال و دریافت بسته باید با پشتیبانی سامانه پستی مورد نظر تماس گرفت. افراد باید بتوانند به راحتی از وضعیت بسته خود مطلع شوند و در صورت آسیب دیدن مرسوله‌، طبق شرایطی خسارت دریافت کنند.

سامانه‌های پستی آنلاین معمولا از پشتیبانی اینترنتی 24 ساعته برخوردارند که در تمام ساعات روز پاسخگوی سوالات متقاضیان خواهند بود.

پست درب تا درب-کاماپرس

پست درب تا درب مرسولات‌ با پستکس

پستکس، اولین مرکز پستی ایران است که خدمات آنلاین پست را به صورت “درب تا درب” ارائه می‌دهد. در این نوع خدمات، مشتریان می‌توانند از بین سرویس های پستی، حمل و نقل شهری و حمل و نقل سنگین و با توجه به مقایسه قیمت، سرعت و کیفیت، سرویس مورد نظر خود را انتخاب کنند.

در این سامانه، صاحبان مشاغل و صنایع نیز می‌توانند با استفاده از خدمات شرکت‌هایی مثل اپراتور اول پست، سرویس چاپار، اسنپ باکس، DPE، TPG و پرشیا از سرویس‌­های متنوع پست شهری و بین شهری، داخلی و خارجی استفاده کنند.

در بخش حمل و نقل سنگین نیز سرویس اوبار با انتخاب نزدیک‌ترین کامیونت به درخواست دهنده، امکان مقایسه قیمت، سرعت و کیفیت را برای او فراهم می­کند تا به راحتی از خدمات متنوع سامانه پستکس استفاده کند.

علاقه‌­مندان جهت استفاده از خدمات پست درب تا درب می‌توانند با مراجعه به وبسایت پستکس app.postex.ir اطلاعات بیشتری کسب کنند یا با شماره تلفن  02191300250 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : پستکس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز