پرفروش ترین گوشی شیائومی با حافظه داخلی 128 گیگابایت

گوشی شیائومی-کاماپرس

گوشی شیائومی با حافظه داخلی 128 گیگابایتی در اغلب موارد حافظه رم 4 تا 8 گیگابایتی داشته و مدل‌های پرفروش آن در محدوده قیمتی 6 تا 10 میلیون تومان قرار دارند. این گوشی‌ها در اکثر موارد از اینترنت 4G پشتیبانی می‌کنند و امکان استفاده از ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی را فراهم می‌کنند. البته در برخی موارد ممکن است این گوشی‌ها قابلیت شارژ سریع را در اختیار کاربران قرار ندهند.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین گوشی‌های شیائومی با حافظه داخلی 128 گیگابایتی را با جست‌وجو در سایت تکنولایف معرفی می‌کند.

گوشی شیائومی مدل Redmi Note 11

این محصول شیائومی با سایز صفحه نمایش 6.43 اینچی عرضه شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت حدودی 6 تا 10 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این گوشی شیائومی دارای ظرفیت حافظه داخلی 128 گیگابایتی و حافظه ظرفیت رم 6 گیگابایتی است. این محصول که از شبکه اینترنت 4G پشتیبانی می‌کند دارای ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بوده و قابلیت استفاده از شارژ سریع 33 وات را ممکن می‌سازد. دوربین‌های پشت این گوشی با کیفیت‌های 50، 8، 2 و 2 مگاپیکسلی عرضه شده‌اند و کیفیت دوربین جلوی آن 13 مگاپیکسل است.

گوشی شیائومی مدل Redmi Note 11-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

گوشی شیائومی مدل Redmi Note 12

این محصول نیز با اینترنت 4G عرضه شده و با قیمت حدودی 7 تا 10 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این گوشی که دارای ظرفیت حافظه داخلی 128 گیگابایتی و حافظه رم 8 گیگابایتی است، امکان استفاده از دو سیمکارت را فراهم کرده و از هشت هسته پردازشگر استفاده می‌کند. این گوشی شیائومی با سه دوربین 50، 8 و 2 مگاپیکسلی عرضه شده و کیفیت دوربین جلوی آن 13 مگاپیکسل است. سایز صفحه نمایش این مدل 6.67 اینچ بوده و ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد. علاوه بر این، امکان استفاده از قابلیت شارژ سریع 33 وات را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

گوشی شیائومی مدل Redmi Note 12-کاماپرس

گوشی شیائومی مدل Redmi 12C

این محصول شیائومی با حافظه داخلی 128 گیگابایتی و حافظه رم 6 گیگابایتی عرضه شده و با قیمت حدودی 6 تا 9 میلیون تومان فروخته می‌شود. این گوشی دارای سایز صفحه نمایش 6.71 اینچی بوده و ظرفیت باتری آن 5000 میلی آمپر ساعت است. شبکه اینترنتی که این گوشی از آن پشتیبانی می‌کند 4G بوده و قابلیت استفاده از دو سیمکارت به طور همزمان را فراهم می‌کند. دوربین پشت این گوشی شیائومی با کیفیت 50 و 0.08 مگاپیکسلی عرضه شده و کیفیت دوربین جلوی آن 5 مگاپیکسل است.

گوشی شیائومی مدل Redmi 12C-کاماپرس

گوشی شیائومی مدل Redmi 10C

گوشی دیگری که با ظرفیت حافظه داخلی 128 گیگابایتی می‌توان تهیه کرد گوشی Redmi 10C است که با قیمت حدودی 6 تا 9 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد. این محصول رم 4 گیگابایتی داشته و تعداد هسته پردازشگر آن هشت عدد است. دوربین‌های پشت این گوشی با کیفیت 50 و 2 مگاپیکسلی عرضه شده‌اند و کیفیت دوربین جلوی آن 5 مگاپیکسل در نظر گرفته می‌شود. این گوشی که ظرفیت باتری آن 5000 میلی آمپر ساعت است می‌تواند از شارژ سریع پشتیبانی کند و امکان استفاده از اینترنت 4.5 G را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

گوشی شیائومی مدل Redmi 10C-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفشیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز