گوشی هایی که بیشترین ظرفیت حافظه داخلی را دارند

گوشی با حافظه داخلی بالا - کاماپرس
لست سکند

گوشی‌های اپل اغلب با حافظه داخلی بالایی ارائه می‌شوند. تقریبا تمام مدل‌های مختلف آیفون 13 با حافظه داخلی 1 ترابایتی در بازار موجود هستند و فروش بالایی را هم به خود اختصاص داده‌اند. اما علاوه بر اپل، می‌توان در برندهای سامسونگ و شیائومی نیز گوشی‌هایی با حافظه داخلی 1 ترابایت پیدا کرد. این محصولات در بخش‌های دیگر نیز قوی عمل کرده‌اند و برای مثال دوربین بسیار خوبی دارند. قابلیت شارژ سریع، شارژ بی سیم و شارژ معکوس در این مدل‌ها وجود داشته و می‌توان از آن‌ها برای کاربردهای گوناگون استفاده کرد. گوشی‌هایی که با ظرفیت حافظه داخلی بالایی در بازار هستند، اغلب از نظر حافظه رم نیز خوب عمل کرده و رضایت کاربران را جلب می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش 3 مورد از گوشی‌هایی را که با ظرفیت حافظه داخلی بالا عرضه شده‌اند با جست‌وجو در سایت تکنولایف معرفی می‌کند.

گوشی اپل مدل iPhone 13 Pro ZD/A با حافظه داخلی بالا

این گوشی با ظرفیت حافظه داخلی 1 ترابایتی در بازار به فروش می‌رسد. این موبایل اپل حافظه رم 6 گیگابایتی داشته و محصولی شش هسته‌ای با امکان استفاده از یک سیمکارت است. دوربین‌های به کار رفته در پشت این گوشی هر سه 12 مگاپیکسلی بوده و یک دوربین TOF 3D نیز در آن وجود دارد. دوربین جلوی این گوشی نیز با کیفیت 12 مگاپیکسلی عرضه شده است. این محصول با سایز صفحه نمایش 6.1 اینچی، محصولی ضد آب بوده و برای گیمینگ نیز می‌توان آن را استفاده کرد. این گوشی اپل با ظرفیت باتری 3095 ساخته شده و امکان پشتیبانی از قابلیت شارژ بی سیم و شارژ سریع را ارائه می‌دهد.

گوشی اپل مدل iPhone 13 Pro ZD/A با حافظه داخلی بالا-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

گوشی سامسونگ مدل Galaxy Ultra S23 با حافظه داخلی بالا

گوشی سامسونگ اس 23 اولترا با حافظه داخلی 1 ترابایتی و حافظه رم 12 گیگابایتی عرضه شده و دارای ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است. این محصول که با سایز صفحه نمایش 6.8 اینچی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد دارای 8 هسته پردازشگر بوده و از شبکه اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند. این گوشی با 4 دوربین 200، 12، 10 و 10 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 12 مگاپیکسلی در جلو عرضه شده و انتخابی مناسب برای کارهای فیلمبرداری و عکس برداری به حساب می‌آید. عملکرد باتری این محصول نیز عالی بوده و امکان استفاده از شارژ بی سیم یا شارژ سریع در آن وجود دارد.

گوشی سامسونگ مدل Galaxy Ultra S23 با حافظه داخلی بالا-کاماپرس

گوشی شیائومی مدل 13 Ultra 5G با حافظه داخلی بالا

این گوشی پک چین رام گلوبال، با سایز صفحه نمایش 6.73 اینچی عرضه شده و محصولی ضدآب به حساب می‌آید. این گوشی شیائومی دارای ظرفیت 1 ترابایتی حافظه داخلی و 16 گیگابایتی حافظه رم بوده و ظرفیت باتری آن 5000 میلی آمپر ساعت عنوان شده است. این محصول که قابلیت شارژ معکوس، شارژ سریع و شارژ بی سیم را فراهم می‌کند، دارای هشت هسته پردازشگر بوده و دو سیمکارت برای استفاده همزمان دارد. این گوشی با 3 دوربین 50 مگاپیکسلی و یک دوربین TOF 3D در پشت محصولی مناسب برای فیلمبرداری در نظر گرفته می‌شود. البته کیفیت دوربین جلوی آن نیز 32 مگاپیکسل عنوان شده که برای سلفی و لایو بسیار مناسب است.

گوشی شیائومی مدل 13 Ultra 5G با حافظه داخلی بالا-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : اپلتکنولایفسامسونگشیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز