قیمت روز 5 مدل پرطرفدار لپ تاپ لژیون لنوو

قیمت روز لپ تاپ-کاماپرس
لست سکند

لنوو به عنوان یکی از برندهای محبوب و پرطرفدار، لپ تاپ‌های گیمینگ خود را با نام لژیون وارد بازار کرده که تا حد بسیار زیادی مورد استقبال گیمرها قرار گرفته است. لپ تاپ‌ لژیون با قیمت مناسب، امکانات زیادی برای کاربران فراهم کرده و عملکرد رضایت‌بخشی از خود به نمایش گذاشته‌ است.

به گزارش کاماپرس، لپ تاپ‌ لژیون با نور RGB عرضه می‌شود که زیبایی این محصول را دوچندان کرده است. به طور کلی لنوو در طراحی سخت‌افزار و ظاهر لپ تاپ‌های لژیون، پرقدرت عمل کرده است.

این گزارش به بررسی پنج مدل از محبوب‌ترین لپ تاپ‌های لژیون در میان گیمرها و قیمت روز لپ تاپ پرداخته است.

قیمت روز لپ تاپ-کاماپرس

لپ تاپ لژیون مدل  LEGION 5 17ITH6H-WB

این لپ تاپ جزو مدل‌های رده بالای لنوو محسوب می‌شود که در سال 2021 از آن رونمایی شد. این مدل با صفحه نمایش 17.3 اینچی و وزن 2.3 کیلوگرمی خود علاوه بر گیم، برای پردازش‌های سنگین گرافیکی و کارهای مهندسی نیز ایده‌آل است. پردازنده Corei7 و حافظه رم 32 گیگابایتی این دستگاه به خوبی می‌تواند انتظارات گیمرها را در بازی برآورده کند. حافظه داخلی این دستگاه 1 ترابایت ظرفیت دارد و امکان ارتقای آن تا 1.5 ترابایت نیز وجود دارد. کارت گرافیک NVIDIA با حجم گرافیک اختصاصی 6 گیگابایت، عملکرد بی‌نظیری را در بازی به نمایش می‌گذارد.

راز آسمان پایتخت

قیمت روز لپ تاپ LEGION 5 17ITH6H-WB در 1402 برابر با 55 میلیون تومان است.

لپ تاپ لژیون مدل  LEGION 5 Pro 16IAH7H-C

این لپ تاپ با صفحه نمایش 16 اینچی و وزن 2.5 کیلوگرمی به بازار عرضه شده است. پردازنده نسل دوازدهم Corei7 و حافظه رم 32 گیگابایت از نوع DDR5، از عواملی است که عملکرد بدون نقص این مدل را در حین بازی و پردازش‌های سنگین تضمین می‌کند. این مدل با هشت گیگابایت گرافیک اختصاصی NVIDIA و پردازنده قوی و نرخ به‌روزرسانی 165 هرتز عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش گذاشته است. این مدل به باتری چهار سلولی مجهز است و بسته به نوع کاربری می­توان دو تا چهار ساعت از آن  استفاده کرد.

قیمت روز لپ تاپ  LEGION 5 Pro 16IAH7H-Cمعادل 71 میلیون و 600 هزار تومان است.

لپ تاپ لژیون مدل LEGION 5 Pro 16IAH7H-CE

این مدل برای اولین بار در سال 2022 با صفحه نمایشگر 16 اینچی و با وضوح تصویر 2K و پنل IPS رونمایی شد. پوشش مات صفحه نمایشگر برای جلوگیری از خسته شدن چشم‌ها در حین بازی و استفاده طولانی‌مدت طراحی شده است. کیبوردهای آبی رنگ این لپ تاپ نقش زیادی در زیبایی ظاهری آن دارد. در این لپ تاپ پردازنده Core i7 مدل 12700H قرار داده شده که در کنار رم 32 گیگابایتی، عملکرد بدون نقصی را در پردازش‌های سنگین و بازی‌ها به اجرا می‌گذارد. یک ترابایت حافظه SSD این لپ تاپ نیز می‌تواند تا حد زیادی نیازهای کاربران را برطرف کند. به طور کلی این لپ تاپ برای کارهای تولید محتوای ویدیویی، طراحی گرافیکی، گیمینگ و مهندسی، ایده‌آل است.

قیمت روز لپ تاپ LEGION 5 Pro 16IAH7H-CE برابر با 83 میلیون و 200 هزار تومان است.

قیمت روز لپ تاپ-کاماپرس

لپ تاپ لژیون مدل LEGION 5 17ITH6H-WD

این لپ تاپ با صفحه نمایش 17 اینچی و وزن 2.5 کیلوگرمی عرضه می‌شود. پردازنده  Core i7 12700H اینتل و رم 40 گگیابایتی DDR4 این لپ تاپ عملکرد بالایی در حین بازی و پردازش‌های سنگین به نمایش می­گذارد. پردازنده گرافیکی NVIDIA استفاده ‌شده در این مدل با حجم شش گیگابایتی اختصاصی کارت گرافیک باعث شده که افراد تجربه فوق‌العاده‌ای در حین بازی کسب کنند. طراحی جدید خروجی‌های هوا نیز باعث شده که کناره‌های قاب لپ تاپ به صورت مورب طراحی شود. صفحه نمایش این دستگاه دارای زاویه 178 درجه است که نرخ تصویر 144 هرتزی و کیفیت بسیار واضح و دقیقی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

قیمت روز لپ تاپ لژیون مدل LEGION 5 17ITH6H-WD در سال 1402، 57 میلیون و 400 هزارتومان است.

لپ تاپ لژیون مدل LEGION 5 17ITH6H-WG

این لپ تاپ با صفحه نمایش 17.3 اینچی و وزن 2.4 کیلوگرمی عرضه می‌شود. حافظه رم 64 گیگابایتی DDR4 و Corei7 از نوع 11800H در این مدل از مهم‌ترین دلایل محبوبیت آن بین گیمرها است که تجربه بی‌نظیری را در بازی رقم می‌زند. حافظه SSD داخلی این دستگاه دو ترابایت ظرقیت دارد و افراد را از خرید هارد اکسترنال بی‌نیاز می‌کند. نرخ به‌روزرسانی تصویر 144 هرتزی و گرافیک Geforce RTX 3060 عملکرد استثنایی این لپ تاپ در گیمینگ را تضمین می‌کند.

قیمت روز لپ تاپ لژیون 17ITH6H-WG، برابر با 66 میلیون و 500 هزار تومان است.

قیمت روز لپ تاپ-کاماپرس

خرید بهترین لپ تاپ لژیون  با ضمانت اصلی از “سبیت”

سبیت، فعالیت خود را در زمینه فروش قطعات کامپیوتری، لپ تاپ و لوازم جانبی از سال 1382 آغاز کرده و سپس در سال 1395 فعالیت خود را به صورت فروش در سایت اینترنتی گسترش داد. بسیاری از گیمرهای حرفه‌ای به دنبال استعلام قیمت روز لپ تاپ لژیون و خرید از فروشگاه‌­های معتبر هستند که امکان تهیه لپ تاپ لژیون از مجموعه سبیت با ضمانت اصالت کالا برای خریداران فراهم شده است.

این مجموعه با همکاری مستقیم با شرکت‌های تولیدکننده و شرکت‌های معتبر گارانتی و خدمات پس از فروش، اصالت کالا را برای خریداران تضمین می‌کند و در صورت معیوب بودن کالا، تا هفت روز امکان بازگشت آن نیز وجود دارد. کارشناسان و متخصصان این مجموعه می‌توانند به خوبی افراد را در انتخاب محصول مورد نظر متناسب با نیازهای خود راهنمایی کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز