پرفروش ترین پنکه رومیزی در بازار چند؟

پنکه رومیزی-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

پنکه رومیزی سبک و قابل حمل است و این ویژگی آن را به یکی از پرتقاضاترین وسایل سرمایشی تبدیل کرده است. از طرفی، پنکه رومیزی ارزان قیمت تر است سایر وسایل سرمایشی است و افراد با توجه به نیاز می توانند انواع مختلفی از آن را تهیه کنند.

کاماپرس در ادامه به معرفی 5 پنکه رو میزی  پرفروش در بازار می‌پردازد:

1- پنکه رو میزی دمنده مدل Haleh

حجم هوادهی این مدل 750 متر مکعب در ساعت است. بدنه دستگاه از پلاستیک ساخته شده و باعث سبکی وزن پنکه است. تنطیم سرعت آن در سه حالت انجام می‌شود و توان مصرفی 70 وات دارد. قیمت این محصول حدودا 504 هزار تومان است.

پنکه-کاماپرس

2- پنکه رو میزی دمنده سری هاله مدل FTF-30H2S

پنکه دارای بدنه پلاستیکی است و وزن سبکی دارد. توان آن 70 وات و سرعت گردش موتور 2150 دور در دقیقه است. این محصول دکمه کنترل از راه دور دارد. قیمت این مدل حدودا 795 هزار تومان است.

راز آسمان پایتخت

بیشتربخوانید:

3- پنکه رومیزی دی پی مدل 7625

این مدل با استفاده از باتری شارژی کم حجم تولید شده است. سرعت باد پنکه ۳.۵ متر بر ثانیه بوده و حدود ۵ متر مکعب هوا را در طی یک دقیقه جا‌به‌جا می‌کند. این محصول قابلیت شارژ با شارژرهای موبایل را دارد و دارای ۳ درجه سرعت فن کم، متوسط و زیاد است. این پنکه قیمتی حدودا ۵۴۹ هزار تومان دارد.

پنکه-کاماپرس

4- پنکه رومیزی پارس خزر مدل 3010

جنس بدنه این محصول از پلاستیک و فلز است. قابلیت تنظیم زاویه باد دارد و دارای کلید کنترل سرعت در سه حالت آهسته، متوسط و سریع است. گردش پروانه آن سرعتی حدودا 1200 دور در دقیقه دارد. قیمت این محصول حدودا یک میلیون و ۵۹۵ هزار تومان است.

پنکه-کاماپرس

5- پنکه رومیزی دمنده سری هاله مدل FTF-20H2S

این مدل سایزی به اندازه ۲۰ سانتی‌متر دارد و توان مصرفی آن 30 وات است. حجم هوادهی آن350 متر‌مکعب بر ساعت است و جنس بدنه پلاستیکی و جنس پروانه فلزی دارد. قیمت آن حدودا ۶۲۰ هزار تومان است.

پنکه-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : پارس خزر
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز