خرید پنکه پارس خزر با بودجه 2 میلیون تومان

تور لحظه آخری-کاماپرس

با گرم‌تر شدن هوا و نزدیک شدن به فصل تابستان نیاز به خرید پنکه افزایش می‌یابد. در مقایسه با کولر پنکه مصرف انرژی کمتری دارد و جابجایی آن آسان‌تر است و برای محیط‌های کوچک کاربردی‌تر است. به دلیل افزایش قیمت لوازم برقی، ضرورت مدیریت بودجه برای خرید بهترین وسیله با حداقل قیمت ایجاد می‌شود. پارس خزر یکی از برندهای ایرانی معروف در زمینه تولید پنکه است که محصولات اقتصادی تولید می‌کند.

کاماپرس در ادامه به معرفی پنج تا از پنکه‌های پارس خزر با بودجه دو میلیون تومان می‌پردازد:

پنکه پارس خزر مدل ۴۰۱۰

این پنکه دارای کلید تنظیم سرعت در سه حالت کند، متوسط و دور تند است. موتور این دستگاه مجهز به فیوز حرارتی است دیگر نیازی نیست که نگران آسیب دیدن موتور به دلیل فعالیت طولانی مدت موتور باشید. این محصول از چهار پره و قابلیت تنظیم ارتفاع برخوردار است که یکی از بلندترین پنکه‌های ایستاده در بازار محسوب می‌شود. در این پنکه امکان تنظیم درجه عمودی باد نیز وجود دارد.

پنکه رومیزی پارس خزر مدل 2040

این محصول از سری پنکه‌های رومیزی پارس خزر است و چهار پره شفاف دارد که بین دو صفحه محافظ مشبک قرار گرفته است. یکی از مزیت‌های این محصول قابلیت گردش افقی است که مصرف‌کنندگان می‌توانند از آن استفاده کنند و باعث افزایش کارایی پنکه در خنک کردن محیط می‌شود. این دستگاه مجهز به فیوز حرارتی است که نگرانی‌های مصرف طولانی مدت موتور دستگاه در طول زمان را از بین می‌برد. این محصول بسیار سبک است و فقط پنج کیلوگرم وزن دارد و نهایت توان مصرفی آن 60 وات است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید: 

پنکه پارس خزر مدل 3010

این پنکه یکی از پنکه‌های رومیزی شرکت پارس خزر است که طراحی زیبا و کلاسیکی دارد و با چهار پره پلاستیکی تولید می‌شود. برای تنظیم سرعت این دستگاه می‌توان یکی از دکمه‌های پنکه را فشرد. امکان چرخش افقی یکی دیگر از مزیت‌های این دستگاه است که می‌تواند باعث افزایش کیفیت کاربرد دستگاه و سهولت آن می‌شود. حداکثر توان مصرفی این محصول 60 وات است و قدرت باددهی 56 متر مکعب در دقیقه دارد.

پنکه پارس خزر مدل 4010R

این پنکه از انواع پایه بلند است و حداکثر توان مصرفی 60 وات و حجم باددهی 56 متر مکعب را دارد. سرعت این دستگاه در سه حالت کند، متوسط و دور تند قابل تنظیم است. پایه‌های این محصول از جنس فلز ساخته شده است و پوشش رنگی اپوکسی باعث افزایش استحکام آن شده است. ارتفاع این پنکه قابل تنظیم در 105 تا 145 سانتی‌متر است. یکی از مزیت‌هایاین مدل داشتن ریموت کنترل و قابلیت تنظیم ریتم اتوماتیک سرعت است.

پنکه دیواری پارس خزر مدل 7020

این پنکه از انواع پنکه‌های دیواری است که با توجه به قابلیت‌ها و امکانات آن، یکی از بهترین پنکه‌های دیواری موجود در بازار محسوب می‌شود. از مزیت‌های این دستگاه اشغال فضا بسیار کم در محیط . داشتن ریموت کنترل برای استفاده سریع و آسان است. گردش افقی نیز باعث بهتر شدن کارایی دستگاه در خنک کردن محیط می‎‌شود. این محصول دارای حداکثر توان مصرفی 60 وات است و می‌تواند 56 متر مکعب بر دقیقه در محیط باددهی کند.

انتهای پیام

مرتبط با : پارس خزر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز