گران ترین جارو برقی های پاناسونیک در بازار چند؟

یک جاروبرقی پرقدرت می‌تواند سرعت تمیز کردن خانه را افزایش دهد و باعث خستگی کمتر شما شود. قدرت جارو، قابلیت پاک‌کنندگی گرد و خاک، وزن جارو و کم‌صدا بودن آن از عواملی هستند که نقش اساسی در تعیین قیمت جارو دارند. جاروبرقی‌های گران‌تر از امکانات بیشتری برخوردار هستند و باعث تسهیل فرآیند نظافت می‌شوند.‎

کاماپرس در ادامه به معرفی گران‌ترین جاروهای فیلیپس موجود در بازار می‌پردازد:

جاروبرقی سطلی پاناسونیک مدل MC-YL699

این مدل یکی از بهترین جاروبرقی‌های پاناسونیک موجود در بازار است و توان موتور این محصول دو هزار و 100 وات است. این جارو دارای فیلتر بهداشتی آنتی باکتریال است و جنس این فیلتر از پارچه است و به راحتی قابل شست و شو است. این محصول دارای صدا نسبتا بالایی است و 68 دسی‌بل صدا تولید می‌کند. مخزن 20 لیتری این جارو باعث می‌شود نیازی به خالی کردن مداوم آن نباشد. قدرت مکش این جارو 490 وات است و سیم برق هشت متری این محصول باعث می‌شود به راحتی تا شعاع 12 متری بدون نیاز به تعویض پریز برق جارو بکشید. این محصول به قیمت 16 میلیون و 800 هزار تومان در بازار عرضه می‌شود و برای مصارف خانگی کاربرد دارد.

جاروبرقی پاناسونیک  MC-CJ919

این جاروبرقی از انواع کیسه‌دار است و حداکثر توان موتور آن دو هزار و 250 وات است. کیسه حمع‌آوری گرد و غبار تا شش لیتر ظرفیت دارد و این کیسه قابلیت شست و شو دارد. این مدل در حین استفاده 65 دسی‌بل صدا تولید می‌کند. غلتک نرم این محصول جابجایی به روی فرش را آسان می‌کند. فیلترهای قرارگرفته در این محصول بیشتر گرد و غبارها را جمع‌آوری می‌کند. لوله تلسکوپی این جارو قابلیت تنظیم ارتفاع را دارد و می‌توانید آن را متناسب با اندازه دلخواه خود تنظیم کنید. این محصول به قیمت 16 میلیون و 180 هزار تومان به فروش می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید: 

جاروبرقی پاناسونیک MC-CJ917

این جارو داری توان مصرفی حداکثر دو هزار و 300 وات است و در حین استفاده تا 60 دسی ‌بل صدا تولید می‌کند. در نتیجه این جارو قدرتمند بسیار کم‌صدا است. بدنه این محصول از جنس پلاستیک است و مخزن آن تا شش لیتر ظرفیت دارد. این جارو قابلیت تمیز کردن تا شعاع هشت متری بدون نیاز به تعویض پریز برق را دارد. فیلتر استفاده شده در این محصول برای افرادی که آلرژی و حساسیت دارند، مناسب است. در این مدل سه چرخ در زیر بدنه قرار گرفته که حرکت جارو را به روی سطوح آسان کند. این محصول به قیمت 14 میلیون و 650 هزار تومان به فروش می‌رسد.

جاروبرقی سطلی MC-YL799

این جارو پرقدرت دارای توان مصرفی دو هزار 400 وات است و مکش بسیار بالایی دارد. مخزن این دستگاه 21 لیتر ظرفیت دارد و نیازی به تخلیه مداوم ندارد. در این محصول فیلترپارچه‌ای قابل شست و شو قرار گرفته است و بدنه فلزی این جارو ضد ضربه است. این جارو 70 تا 75 دسی‌بل صدا تولید می‌کند و سیم هشت متری این محصول امکان تمیز کردن تا شعاع زیادی بدون نیاز به تعویض پریز برق را فراهم می‌کند. این جارو به قیمت 13 میلیون و960 هزار تومان به فروش می‌رسد.

جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CJ915

این جارو دارای توان مصرفی دو هزار و 100 وات است و بدنه آن از جنس پلاستیک است. این محصول کم‌صدا است و در حین استفاده تا 65 دسی‌بل صدا تولید می‌کند. مخزن این جارو شش لیتر ظرفیت دارد. قابلیت تنظیم میزان مکش در این محصول وجود دارد. فیلتر استفاده شده در این محصول قابل شست و شو است و برای افرادی که دارای حساسیت و آلرژی هستند، مناسب است. این جارو به قیمت 11 میلیون و520 هزار تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

مرتبط با : پاناسونیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز