خرید غذا ساز فیلیپس با بودجه 5 میلیون تومان/ فروردین 1402

تور لحظه آخری-کاماپرس

غذاساز به یکی از وسیله‌های پرکاربرد در آشپزخانه تبدیل شده است و می‌تواند وظایف مخلوط‌کن، آسیاب و خردکن را با هم انجام دهد. تنوع مدل‌ها و برندهای مختلف و از طرفی محدودیت بودجه باعث سخت شدن انتخاب غذاساز مناسب می‌شود. فروشگاه‌های اینترنتی با فراهم کردن امکان مقاسه مدل‌های مختلف و امکانات آن‌ها به افراد کمک می‌کند بتوانند بهترین انتخاب متناسب با بودجه خود داشته باشند. فیلیپس یکی از معتبرترین برندها در زمینه تولید لوازم برقی و غذاساز است.

کاماپرس در ادامه به معرفی غذاسازهای فیلیپس با بودجه پنج میلیون تومان می‌پردازد:

غذاساز فیلیپس مدل HR7310

این غذاساز با توان موتور 700 واتی عرضه می‌شود و پارچ آن دو لیتر ظرفیت دارد. دهانه بزرگ این غذاساز این امکان وارد کردن مواد غذایی با حجم زیاد را فراهم می‌کند. امکان تنظیم سرعت موتور دستگاه در دو حالت وجود دارد. تیغه فولاد ضد زنگ این دستگاه به راحتی می‌تواند انواع مواد غذایی را ترکیب کند. این محصول قادر است 16 وظیفه مختلف شامل رنده کردن، تکه کردن، میکسر و سالادساز را انجام دهد. این دستگاه با قیمت سه میلیون قابل تهیه است.

غذاساز فیلیپس مدل HR 7302

این غذاساز از سری جدید محصولا فیلیپس است که نسبت به مدل‌های قبلی امکانات بیشتری دارد. این دستگاه دارا 750 وات توان است و جنس بدنه غذاساز از پلاستیک فشرده و مقاوم ساخته شده که تمیز کردن آن را راحت‌تر می‌کند. این مدل بیش از 19 کاربرد مختلف دارد و در کنار آن لوازم جانبی عرضه می‌شود. دو سرعت مختلف در این دستگاه تعبیه شده که یکی از ان‌ها برای همزدن خامه و تخم‌مرغ مناسب است و دیگری برای همزدن پیاز و گوشت  تهیه اسموتی کاربرد دارد. این محصول به قیمت سه میلیون و 500 هزار تومان قابل تهیه است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

مهم‌ترین نکات قبل از انتخاب و خرید یک تابلو فرش زیبا

چند نکته کاربردی در انتخاب و خرید بالش مناسب

غذاساز فیلیپس مدل HR7631

این غذاساز با توان موتور 600 وات تولید می‌شود و توانایی انجام 21 عملکرد مختلف را دارد. این دستگاه با وجود قدرت بالا صدا کمی در حین استفاده تولید می‌کند و از مزیت‌های اصلی این مدل محسوب می‌شود. این غذاساز برای تهیه پوره و خمیر کیک نیز کاربرد دارد. پارچ مخلوط‌کن این دستگاه یک و نیم گنجایش دارد و ظرف اصلی 1.3 لیتر ظرفیت دارد. این محصول با قیمت سه میلیون و 700 هزار تومان عرضه می‌شود.

غذاساز فیلیپس مدل HR7530

این غذاساز چندکاره با توان موتور 850 وات عرضه می‌شود. این دستگاه بیش از 31 عملکرد مختلف را بدون هیچ محدودیتی انجام می‌دهد. پارچ مخلوط‌کن این غذاساز یک و نیم لیتر ظرفیت دارد و امکان تهیه انواع پوره‌ها، نوشیدنی‌ها و سوپ را فراهم می‌کند. در پوش این غذاساز طوری ساخته شده است که امکان اضافه کردن مواد غدایی در حین استفاده را فراهم می‌کند. دیسک‌های رنده این دستگاه به صورت رنده ریز و چیپس‌ساز طراحی شده‌اند. این غذاساز به قیمت پنج میلیون تومان یکی از انتخاب‌های مناسب برای خرید است.

غذاساز فیلیپس مدل HR7520

این غذاساز با توان 850 وات و قابلیت تنطیم در دو سرعت تولید می‌شود. این محصول دارای 30 عملکرد مختلف است و کاسه آن دو لیتر و  ظرف مخلوط‌کن نیز یک و نیم لیتر گنجایش دارد. این غذاساز توانایی رنده کردن، مخلوط کردن و آسیاب و گرفتن آب مرکبات را نیز دارد. تیغه‌های به کار رفته در این محصول از جنس استیل ضدزنگ هستند که قابلیت خرد کردن قطعات یخ را نیز دارند. دهانه ورودی این دستگاه طوری است که می‌توان موادغذایی را بدون نیاز به تکه کردن وارد آن کرد. ایت دستگاه به قیمت پنج میلیون تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

مرتبط با : فیلیپسلوازم خونگی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز