مهم‌ترین نکات قبل از انتخاب و خرید یک تابلو فرش زیبا

لست سکند

تابلو فرش برخلاف قالی که جنبه کف پوشی دارد، به منظور زیبا کردن فضای خانه و رنگ و لعاب بخشیدن به منزل کاربرد دارد. به همین دلیل هنگام خرید این محصولات باید به اصل زیبایی و بافت آن توجه داشت تا با خرید و نصب آن فضای خانه جلوه خاصی پیدا کند. معمولا اهل فن توصیه می‌کنند تابلو فرش زیبا برای منزل یا به منظور هدیه دادن به عزیزان از یک فروشگاه یا کارخانه معتبر خریداری شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، از آنجایی که تابلو فرش به منظور تزئین منزل کاربرد دارد و قابل استفاده نیست، بنابراین باید زیباترین و بهترین نوع آن خریداری شود. اما هنگام خرید تابلو فرش زیبا تنها نباید به ظاهر و طرح آن توجه کرد، بلکه باید نوع بافت و همچنین ظرافت آن و مسائلی از این قبیل را هم در نظر گرفت. به هر حال توجه به این موارد هم از لحاظ زیبایی و هم از منظر طول عمر محصول، ضروری است. در ادامه برخی از مواردی که باید هنگام خرید تابلو فرش زیبا در نظر داشت، بیان می‌شود؛

سه نکته که برای خرید تابلو فرش باید آن را در نظر گرفت

هر فردی که قصد خرید فرش و تابلو فرش را داشته باشد باید در درجه اول به برجستگی و میزان برجسته بودن این محصولات توجه کند. افرادی که به دنبال خرید یک تابلو فرش مناسب هستند باید به نوع بافت و تار و پود این محصولات توجه کافی داشته باشند. معمولا تابلو فرشی مرغوب است که دارای گره‌های یک اندازه، منظم و پشت سر هم باشد. در صورتی که با نگاه سطحی متوجه گره‌های متفاوت و نامنظم در بافت تابلو فرش شوید و در برخی نقاط فضای خالی بین بافت‌ها به چشم‌تان بخورد، باید آگاه باشید که این تابلو فرش کیفیت چندان مناسبی ندارد.

اگر طرح تابلو فرشی مورد پسندتان واقع شد و نوع بافت آن نیز کیفیت لازم را داشت، بهتر است حتما اطلاعات لازم درباره آن را به دست آورید. انجام این کار نیز چندان دشوار نیست. کافی است نوشته پرس شده پشت تابلو فرش مورد نظرتان را مطالعه کنید تا اطلاعات لازم را کسب کنید.

راز آسمان پایتخت

در صورتی که تعریف برند مشخصی را شنیده‌اید یا خواهان خرید تابلو فرش خاصی هستید، بهتر است به فروشگاه معتبر آن برند یا بافنده مخصوص مراجعه کنید. در چنین حالتی با آسودگی خاطر امکان خرید تابلو فرش مورد نظرتان را دارید و دیگر نگران بررسی موارد مربوط به بافت و سایر مسائل نخواهید بود.

خرید تابلو فرش زیبا از قالی کاشان

مجموعه قالی کاشان یکی از مراکز معتبر برای خرید فرش ماشینی و هر نوع تابلو فرش زیبا است. افرادی که مایل هستند تابلو فرش خود را از این مجموعه خریداری کنند، کافی است با چند کلیک به وبسایت آن سر بزنند. متقاضیان تابلو فرش امکان خرید هر مدل از این محصول در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع را از طریق سایت قالی کاشان دارند.

بالغ بر هزار طرح و نقشه فرش، قالی و تابلو فرش در سایت این مجموعه وجود دارد. در صورتی که برای انتخاب طرح و رنگ تابلو فرش خود مطمئن نیستید، امکان تماس با کارشناسان این مجموعه و دریافت مشاوره رایگان را دارید. بیشتر از 10 کارشناس خبره و باتجربه در حوزه قالی و فرش، به شما در انتخاب محصولی مناسب کمک خواهند کرد.

قالی کاشان تاکنون توانسته رضایت مشتریان زیادی را جلب کند. حداقل بودن هزینه و قیمت فرش‌های ارائه شده توسط این مجموعه، یکی از دلایل رضایتمندی مشتریان محسوب می‌شود. به علاوه، قالی کاشان به دلیل ارائه ضمانت نامه کیفیت برای فرش‌های عرضه شده، باعث آسودگی خاطر مشتریان شده و نظر آنان را به خود جلب کرده است.

مشتریانی که فرش یا تابلو فرشی را از قالی کاشان خریداری کرده و محصول ارسال شده برای آنان دارای مشکل و خرابی است، امکان مرجوع کردن آن را دارند. در صورتی که مشکل فرش قابل رفع باشد، ایراد آن برطرف خواهد شد، در غیر این صورت محصول تعویض و مجددا برای مشتری ارسال خواهد شد.

انتهای پیام

مرتبط با : قالی کاشان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز