خرید کولر آبی با بودجه 3 میلیون تومان

با نزدیک‌تر شدن به فصل تابستان و آغاز گرما نیاز به کولر آبی احساس می‌شود. در این شرایط به دلیل گران شدن لوازم برقی بسیاری از افراد تمایل به خرید کولرهای ارزان‌تر و متناسب با بودجه خود دارند. فروشگاه‌های اینترنتی با فراهم کردن امکان مقایسه محصولات و بررسی قیمت‌ها به افراد در خرید بهینه کمک می‌کنند.

کاماپرس در ادامه به معرفی چند مدل کولرآبی با بودجه سه میلیون تومان می‌پردازد:

کولر آبی جنرال مدل 2800

این کولر از محصولات باکیفیت شرکت جنرال است که رنگ بدنه آن الکترواستاتیک است و از فرسودگی آن در طول زمان جلوگیری می‌کند. این کولر از ورق گالوانیزه تولید شده است و راندمان بالا برای خنک‌کنندگی دارد. بازده خنکی این دستگاه 75 درصد است و مخزن آن 50 لیتر ظرفیت دارد. موتور تعبیه‌شده در این دستگاه نیز 1.8 اسب بخار قدرت دارد. این کولربرای یک فضاهایی تا ابعاد 25 متر مربع مناسب است. این محصول به قیمت یک میلیون و 670 هزار تومان به فروش می‌رسد.

کولر آبی برفاب 2800 مدل BF2

این محصول برای مکان‌هایی مانند دفاتر اداری، مغازه‌ها و خانه‌هایی که فضا کوچک دارند، طراحی شده است. ابعاد کوچک این کولر باعث شده تا به راحتی قابل جا به جایی باشد. بدنه این دستگاه از ورق گالوانیزه ساخته شده است و مصرف بهینه انرژی و راندمان سرمایشی مطلوب از دیگر ویژگی‌های این کولر است. فن آکسیال استفاده‌شده در این دستگاه باعث هوادهی مطلوب این وسیله شده است. این مدل به قیمت دو میلیون و600 هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید: 

کولر آبی جنرال موتور 3000 موتوژن

این دستگاه برای خانه‌ها و فضاهای کوچک مناسب است و قابلیت ایجاد سرمایش برای یک محیط 30 متر مربعی را دارد. ولتاژ ورودی این دستگاه 220 ولت است قدرت موتور 1.8 اسب بخار است. بدنه غیر یکپارچه این محصول این امکان را فراهم می‌کند تا در صورتی خرابی یک قطعه به راحتی امکان تعویض آن وجود داشته باشد. این کولر به قمیت دو میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‎رسد.

کولر آبی جنرال مدل 3200

این مدل از سری کولرهای قدرتمند با بدنه سبک است و این امر باعث افزایش بازدهی می‌شود. این کولر آبی برای مناطق گرم و خشک مناسب است و باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی می‌شود. قدرت هوادهی این کولر سه هزار و 200 مترمکعب در ساعت است و قدرت موتور آن 1.3 اسب بخار است. طراحی منحصر به فرد پمپ به صورت شناور بیشترین حجم آبگیری و کم‌ترین میزان لرزش را ایجاد می‌کند. این محصول دارای رده انرژی F است و جزو کم‌مصرق‌ترین کولرهای آبی موجود در بازار است. این مدل به قیمت دو میلیون و 700 هزار تومان به فروش می‌رسد.

کولر آبی پورتابل ریتون مدل PC 2500

این کولر دارای پدهای سلولزی است و نیازی به تعویض سالیانه پوشال‌های آن ندارد. همچنین این پدهای سلولزی اجازه ورود گرد و غبار به محل کار را نمی‌دهند. همچنین پدهای سلولزی تا 30 درصد نسبت‌ به سایر کولرهای پوشالی در سرمایش محیط تاثیر دارند. این دستگاه قابلیت پرتاب هوا تا هشت متر را دارد و فن دو سرعته و حلزونی آن باعث عملکرد کم‌صدا شده است. یکی دیگر از مزیت‌های این محصول قابلیت جابجایی آسان است. این محصول به قیمت سه میلیون تومان در بازار عرضه می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : برفاب
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز