معرفی کولرهای گازی

لست سکند

شرکت جنرال گلد تهیه کننده محصولات تهویه مطبوع شامل انواع کولر گازی است. این شرکت علاوه بر فروش این محصولات خدمات نصب دستگاه و تعمیرات دستگاه‌های شرکت مدیا شتاب را نیز انجام می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

محصولات این شرکت در سایت خود شامل انواع کولر گازی و تلویزیون می‌شود. کولرگازی‌های این فروشگاه شامل انواع اسپیلت، داکت اسپیلت، ایستاده و کولر گازی پرتابل می‌شود. در هر کدام از این دسته‌های عمده کولرهای گازی مختلفی در مدل‌های متنوع قرار می‌گیرند.

در ادامه کاماپرس به معرفی کولر گازی برند جنرال گلد می‌پردازد.

کولر گازی اسپیلت جنرال گلد

یکی از رایج‌ترین سیستم‌های تهویه مطبوع در خانه و یا سایر اماکن کولر گازی اسپیلت است. این سیستم می‌تواند هر دو کار گرمایش و سرمایش را انجام دهد. این دستگاه از دو بخش عمده یونیت داخلی و یونیت بیرونی تشکیل شده است. این بخش در خارج از فضای اتاق، اداره، خانه و … نصب می‌شود. کمپرسور، کندانسور و لوله مویرگی از جمله قسمت‌های تشکیل‌دهنده یونیت بیرونی هستند.

راز آسمان پایتخت

یونیت داخلی در فضایی که قرار است خنک شود نصب می‌شود و می‌توان یک یا دو اتاق را به وسیله آن خنک کرد. این یونیت کنترل پنل، خنک کننده، دمنده و فیلتر را شامل می‌شود.

کولر گازی ایستاده

کولرهای گازی ایستاده جنرال گلد برای خنک یا گرم کردن اماکنی با متراژ بالا مناسب هستند. به عنوان مثال مدل ایستاده را می‌توان برای اماکن تجاری، ادرای، مساجد، امام‌زاده‌ها، مدارس و … استفاده کرد. این کولرهای گازی قدرتمند بوده و در ظرفیت‌های 30 هزار، 48 هزار و 60 هزار تولید می‌شوند.

این محصول جنرال گلد با توجه به اینکه قدرت و ظرفیت بالایی دارد، نسبت به نوع اسپیلت قیمت بالاتری دارد. با این حال در مقایسه با محصولات رقیب در بازار قیمت مناسبی برای آن تعیین شده است. قطعات داخلی این محصول در کشور تایلند تولید شده و در چین مونتاژ می‌شوند.

کولر گازی داکت اسپیلت

تفاوت کولر گازی داکت اسپیلت با اسپیلت جنرال گلد در نحوه ایجاد باد گرم و سرد است. در واقع سیستمی که در این دو برای تولید گرما یا سرما به کار گرفته شده است، متفاوت است. با این حال داکت اسپیلت هم مانند اسپیلت شامل دو یونیت داخلی و خارجی می‌شود. در نوع اسپیلت یک یونیت خارجی تنها می‌تواند یک یونیت داخلی را پشتیبانی کند اما در داکت اسپیلت یک یونیت خارجی می‌تواند چندین یونیت داخلی را پشتیبانی کند. این کولر گازی را می‌توان در منازل، ادارات، دفترها، مغازه‌ها و … استفاده کرد. مخصوصا اگر بخواهیم چندین اتاق یا فضای مجزا از یکدیگر را گرم یا خنک کنیم داکت اسپیلت بسیار کاربردی است.

کولر گازی پرتابل

کولرگازی‌های پرتابل، محصولات قابل حمل کمپانی جنرال گلد هستند. این محصول به دلیل وزن و حجم کمی که دارد، قابل حمل است. چرخ‌های موجود در زیر دستگاه، جابه‌جایی آن را آسان‌تر کرده است. این کولرگازی را می‌توان برای فضاهای کوچک اتاق‌ها، دفترها، و … به کار برد. نصب و نگهداری این مدل از کولر آسان بوده و نصب آن نیازی به تکنسین متخصص ندارد.

یک کولرگازی پرتابل جنرال گلد علی‌رغم ظاهر کوچکی که دارد، قابلیت خنک کردن یک اتاق با مساحت 120 متر مربع را دارد. برای دریافت حداکثر کارایی کولرگازی پرتابل نیاز است که آن را در نزدیکی یک پنجره، بر روی یک سطح سفت و صاف و دور از موانعی هم‌چون مبلمان و میز قرار داد.

گارانتی و خدمات پس از فروش کولر گازی جنرال گلد

جنرال گلد در 18 استان مختلف کشور نمایندگی داشته، محصولات خود را به فروش می‌رساند و خدمات پس از فروش ارائه می‌دهد. با خرید محصولات این شرکت از نصب رایگان و ارسال رایگان بهره‌مند می‌شوید. تمامی محصولات جنرال گلد دارای 18 ماه گارانتی کالا هستند. مشاوران جنرال گلد به صورت تلفنی و رایگان آماده مشاوره دادن به خریداران هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : جنرال گلد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز