ارزان ترین و کاراترین پنکه ها برای تابستان

پنکه-کاماپرس

روزهای داغ تابستان، استفاده از وسیله برقی مثل پنکه برای تهویه هوای محیط بیشتر می‌شود. معمولا هر ساله قبل از راه اندازی پنکه باید روغن کاری و سرویس آن انجام و در صورت نیاز تعمیر پنکه به متخصصان آن مراجعه شود.

به گزارش کاماپرس به نقل از هوم سرویز هنگام بررسی سالیانه پنکه، اگر مشکلی در عملکرد آن وجود داشت، نباید آن را نادیده گرفت. خیلی از افراد تصور می‌کنند پنکه به دلیل ظاهر ساده‌ای که دارد دچار مشکل چندانی نمی‌شود. اگر هم مشکلی در عملکرد آن به وجود بیاید، با بررسی ظاهری و بدون نیاز متخصص امکان تعمیرات پنکه و رفع عیب آن وجود دارد. اگر مشکلات به وجود آمده غیر قابل رفع باشد، با صرف هزینه معقول امکان خرید پنکه وجود دارد. در ادامه شش پنکه ارزان قیمت بازار معرفی خواهند شد؛

* پنکه رومیزی دمنده مدل Haleh

هاله یک پنکه رومیزی با وزن یک کیلو و 450 گرم است که حداکثر توان مصرفی آن به 30 وات می‌رسد. حجم بادهی آن 420 مترمکعب است و دور موتور این پنکه در حالت حداکثری به 2 هزار و 200 دور در دقیقه خواهد رسید. اغلب خریداران از قابلیت میان رده این پنکه راضی هستند و معتقدند این محصول برای اتاق‌های کوچک و خوابگاه کاربردی است.

* پنکه رومیزی پارس خزر مدل RIMA

این مدل پنکه 5 کیلو و 850 گرم وزن دارد و حداکثر توان مصرفی آن به 60 وات می‌رسد. این مدل سه عدد پره پلاستیکی دارد و حجم باددهی ان 56 مترمکعب است. این محصول قابلیت تنظیم آسان زاویه وزش باد به صورت جغجغه‌ای را دارد.

پنکه رومیزی-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

* پنکه رومیزی نانیوا مدل NFT-450

این پنکه نانیوا دارای حداکثر توان مصرفی 50 وات است و چهار پره پلاستیکی دارد. خریداران این دستگاه می‌توانند سیستم وزش باد آن را با تایمر تنظیم کنند. مشتریان معتقدند این پنکه قدرت باددهی زیادی دارد.

* پنکه بلیتان مدل BT-1308

این مدل پنکه 7 کیلو و 500 گرم وزن دارد و حداکثر توان مصرفی آن 70 وات است. از جمله قابلیت‌های این پنکه می‌توان به تنطیم سرعت آن اشاره کرد. این محصول ایستاده به دو صورت پایه بلند و پایه کوتاه قابل استفاده است.

* پنکه تکنو مدل Te-9110

این مدل پنکه با وزن 4 کیلو و 175 گرم به بازار عرضه شده و حداکثر توان مصرفی آن 55 وات است. حجم باددهی این محصول به 56 مترمکعب می‌رسد. پنکه تکنو امکان تنظیم ارتفاع، سرعت، قابلیت گردش به طرفین، صدای کم و گردش هوای قوی را دارد.

پنکه رومیزی-کاماپرس

* پنکه تولیپس مدل SF-401

پنکه تولیپس با وزن 7 کیلو و 700 گرم و حداکثر توان مصرفی 45 وات به بازار عرضه شده است. این دستگاه دارای تایمر است و از جمله قابلیت‌های آن می‌توان به تظیم ارتفاعش اشاره کرد. خریداران این دستگاه می‌توانند با کلیدهای تنظیم سرعت تعیبه شده روی آن، میزان سزرعت را کنترل کنند.

ادعاهای غیرمتخصصان را باور نکنید

گاهی دستکاری یک وسیله برقی مثل پنکه دردسرساز می‌شود و به موتور آن آسیب می‌رساند. پس اگر هنگام راه اندازی هر نوع پنکه‌ای اعم از سقفی، دیواری و زمینی، مشکلاتی مثل صدای پره‌ها، کند بودن دور چرخش‌ها و … وجود داشت، بدون هیچ نوع دستکاری باید به اهل فن مراجعه کرد. قاعدتا سپردن تعمیر پنکه به متخصصان باعث خواهد شد تا عمر مفید این وسیله بیشتر و از خرابی مجدد آن جلوگیری شود.

خیلی از تعمیرکاران ناشناخته مدعی هستند که می‌توانند پنکه را به راحتی تعمیر کنند و سیستم این وسیله برقی چندان پیچیده نیست که نیاز به تخصص زیادی داشته باشد. اما باید گفت نوع جدید پنکه‌های برقی، به دلیل سیستم پیچیده‌ای که دارند باید به دست متخصصان سپرده شود. با توجه به مشکلاتی که برای پنکه ایجاد شده ممکن است عیب به خرابی صفحه کلید، موتور، بلبرینگ‌های شفت داخلی، خازن و سیم کشی و همچنین پره‌های پروانه، محور داخلی و … بازگردد.

پنکه رومیزی-کاماپرس

ویژگی‌های قابل توجه شرکت‌های تعمیرکاری متخصص

با توجه به امکاناتی که برخی از شرکت‌های تعمیراتی تخصصی به وجود آورده‌اند نیازی نیست حتما برای تعمیرات پنکه به صورت حضوری مراجعه کرد. تعمیر پنکه در محل یکی از خدمات شرکت‌های آنلاین تخصصی مانند هوم سرویز است که به راحتی و با چند کلیک امکان درخواست آن وجود دارد. جذابیت کار این تعمیر در محل اعلام هزینه تعمیر پنکه است. هوم سرویز با پیش فرض‌ها و در نظر گرفتن مشکلات احتمالی بازه هزینه تعمیر پنکه یا دیگر وسایل برقی را اعلام می‌کنند. حتی بعضی از آن‌ها قیمت قطعات استفاده شده در پنکه را هم در وبسایت خود درج کرده‌اند.

به این ترتیب افراد با مراجعه به این پلتفرک، ضمن درخواست تعمیرکار مجرب، امکان آگاهی از قیمت قطعات و برآورد هزینه را دارند. حتی می‌توانند قیمت ارائه شده را با دیگر مجموعه‌ها مقایسه کنند. این امکان برای کاربران هوم سرویز فراهم شده تا متقاضیان تعمیرات پنکه یا دیگر وسایل برقی با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرار کنند و به طور مختصر درباره مشکل پیش آمده توضیح دهند. سپس کارشناسان مجموعه درباره میزان قیمت تعمیرات یا دیگر مسائل آن‌ها را راهنمایی خواهند کرد.

و اما نکته مهم در تعمیر پنکه

نکته مهم تعمیرات پنکه توسط متخصصان به ضمانت و کیفیت تعمیرات برمی‌گردد. بعد از اینکه تعمیرکار عیب پنکه را مشخص کرد، اگر مشکل جدی نباشد با یک سرویس مناسب و انجام اقدامات لازم روی وسیله، مشکل برطرف خواهد شد. اما در صورتی که قطعات موتور یا دیگر اجزای این وسیله برقی آسیب دیده باشد باید تعویض قطعه صورت بگیرد و برای این موضوع شاید نیاز به انتقال وسیله به تعمیرگاه یا مرکز معتبر باشد. در هر صورت، به هر نحوی که قطعه خراب پنکه تعویض شود، گارانتی ارائه می‌شود، پس از بابت نصب قطعات نگرانی وجود نخواهد داشت. مراکز معتبر تعمیراتی مانند هوم سرویز بعد از تعویض قطعات مورد نیاز پنکه فاکتور و گارانتی لازم را ارائه می‌دهند.

انتهای پیام

مرتبط با : هوم سرویز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز