پرفروش ترین محصولات تخصصی مو

افرادی که به زیبایی خود اهمیت می‌دهند، به لطافت و درخشندگی موهای خود توجه زیادی دارند. داشتن موهای سالم و زیبا نیازمند به کارگیری یک روتین یا برنامه مراقبتی منظم و استفاده از محصولات تخصصی مو است. افراد برای داشتن روتین و به کارگیری محصولات تخصصی مو باید جنس و نوع موهای خود را بشناسند.

به گزارش کاماپرس، افراد باید غیر از صورت به مراقبت و سلامت موی خود نیز اهمیت دهند. در واقع باید به میزان سلامت موهای خود واقف باشند و از بهترین محصولات تخصصی مو استفاده کنند. بسته به نوع مو محصولات تخصصی آن به انواع نرم کننده، روغن، شامپو، ماسک و ادکلن تقسیم می‌­شود.

در این گزارش سه مورد از بهترین محصولات مو معرفی شده است.

ماسک مو روغن نارگیل میراکل OGX 168 گرم

ماسک موی میراکل، یکی از بهترین محصولات برای بهبود موهای خشک و آسیب دیده است. این محصول دارای انواع مواد مغذی بوده و با الکل‌های مفید مرطوب کننده عملیات آبرسانی را به خوبی انجام می‌دهد. این ماسک مو دارای روغن نارگیل و ترکیبات موثر این ماسک مو نیز شامل گلیسیرین، الکل‌های مفید مرطوب کننده، عصاره گل‌های یاس تاهیتی یا تیاره است که به موها لطافت و نرمی خاصی می‌دهد. به منظور ساخت این ماسک مو از هیچ سولفات یا پارابنی استفاده نشده است.

قیمت این ماسک مو که در حجم 300 میلی لیتر عرضه می­شود، 610 هزار تومان است.

راز آسمان پایتخت

ادکلن موی یونیک فرانسوی گلیتری (اکلیلی)

افرادی که مایلند همواره خوشبو باشند و موهایشان بوی خاصی بدهد، می­توانند از ادکلن موی یونیک اکلیلی استفاده کنند. این محصول به هیچ عنوان به ساقه مو آسیبی نمی‌رساند، زیرا در فرمولاسیون آن هیچ ترکیب مضر و آسیب زایی وجود ندارد. کیفیت این محصول به اندازه‌ای زیاد است که حتی خانم‌های باردار نیز امکان استفاده از آن را دارند. این محصول حاوی عصاره پروتیئن‌های ابریشم بوده و حتی استفاده از آن برای مو مفید است. این ادکلن مو در پنج رایحه مختلف به بازار عرضه شده و افراد با سلیقه خود امکان خرید هر یک از این رایحه‌ها را دارند.

قیمت این ادکلن مو که در حجم 50 میلی لیتر عرضه می­شود، 350 هزار تومان است.

نرم کننده آبرسان نیچرز پارادایس مدل کرن بری و پشن فروت

یکی از مهم‌ترین اقدامات برای افزایش جذابیت مو، استفاده از نرم کننده و آبرسان مناسب است. نرم کننده آبرسان کرن بری و پشن فروت نیچرز پارادایس یک گزینه مناسب برای تمامی موها و به­ویژه موهای کم پشت و ظریف است. روی بسته بندی این محصول یک پرچم کوچک وجود دارد که نشان دهنده ترکیبات طبیعی و ارگانیک آن است. این محصول کاملا گیاهی بوده و در ترکیب آن به هیچ عنوان از گلوتن، رنگ‌های مصنوعی، پارابن، سدیم لوریل سولفات و سیلیکون استفاده نشده است. این شامپو نرم کننده فرمولاسیون مناسب و ملایمی دارد و به هیچ عنوان باعث ایجاد حساسیت و آلرژی در استفاده کنندگان نمی‌شود. پایه مواد تشکیل دهنده این شامپو، پشن فروت، کرنبری، روغن زیتون، جلبک قرمز و توکوفرول است که روی سلامت و نرمی موها موثر است.

قیمت این نرم کننده مو که در حجم 375 میلی لیتر عرضه می­شود، 400 هزار تومان است.

پرفروش ترین محصولات تخصصی مو-کاماپرس

خرید انواع محصولات تخصصی خارجی مو از «سوراو»

سوراو یک فروشگاه تخصصی باتجربه در زمینه محصولات پوست و مو است که در آذربایجان غربی فعالیت می­‌کند و با داشتن تیم مجرب و حرفه‌ای کارشناسی از سراسر کشور بهترین خدمات را به مشتریان محصولات پوست و مو ارائه می‌دهد. این مجموعه انواع محصولات برند پوست و مو را از کمپانی تولیدکننده به صورت مستقیم یا با واسطه مطمئن به کشور وارد کرده و با گارانتی مناسب به دست مشتریان می‌رساند؛ بنابراین استفاده کنندگان این محصولات از سلامت و اصالت آنها نگرانی نخواهند داشت.

علاقه­‌مندان برای کسب اطلاعات و آشنایی بیشتر با محصولات پوست و موی این مجموعه می­توانند به وبسایت https://suraw.com مراجعه کنند یا برای خرید محصولات اصل و اورجینال پوست و مو یا پک‌های لوازم آرایشی برای هدیه با شماره تلفن همراه 09145020186 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : سوراو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز