پرفروش ترین ماشین ظرفشویی اسنوا در بازار + قیمت آبان 1402

ماشین-ظرفشویی-اسنوا-کاماپرس

ماشین ظرف‌شویی از آن دست کالاهایی است که در چند سال اخیر حکم عصای دست خانواده‌ها را دارد. در شستشوی ظرف‌ها با ماشین ظرف‌شویی میزان آب مصرفی بسیار کم‌تر از زمانی است که ظرف‌ها در سینک آشپزخانه و به‌صورت دستی شسته می‌شوند.

با بالارفتن تقاضا این محصول توسط مردم شرکت‌های تولیدکننده در ارائه خدمات گسترده‌تری در ماشین ظرف‌شویی‌های خود با یکدیگر رقابت می‌کنند. آنها می کوشند تا محصولات کم مصرف را در اختیار مشتریان قرار دهند. اسنوا از برندهای مطرح ایرانی و موردعلاقه مردم است که در زمینه ماشین ظرف‌شویی حرف زیادی برای گفتن دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در این گزارش با جستجو در سایت دیجی‌کالا پرفروش‌ترین ماشین ظرف‌شویی‌های این سایت را معرفی می‌کند:

1ـ ماشین ظرف‌شویی اسنوا مدلSDW-F353200

قیمت این محصول در لحظه تهیه این گزارش 18 میلیون و 400 هزار تومان است و 24 ماه گارانتی دارد. ظرفیت این ماشین‌ظرفشویی 13 نفره و مناسب خانواده‌های پرجمعیت است. این دستگاه برنامه شستشو میوه و سبزیجات دارد و دارای سیستم عیب‌یابی هوشمند است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به سیستم هوشمند کنترل نشتی آب، شستشوی اقتصادی ظروف با مصرف آب کم‌تر اشاره کرد. کاربرانی که این محصول را خریداری کرده‌اند از کیفیت شستشوی این ماشین‌ظرفشویی، کم‌صدا بودن و قیمت مناسب آن رضایت دارند.

راز آسمان پایتخت

ن-ظرفشویی-اسنوا-کاماپرس

بیشتر بخوانبد:

2ـ ماشین‌ظرفشویی اسنوا مدلSDW-F353202

قیمت این محصول 21 میلیون و 300 هزار تومان است و 24 ماه گارانتی دارد. ظرفیت این ماشین لباسشویی 10 نفره است. این دستگاه در برق و آب کم‌مصرف بوده و مجهز به سیستم عیب‌یاب هوشمند است.  از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به برنامه شستشو سریع و شستشوی ظروف حساس اشاره کرد. کاربرانی که این ماشین‌ظرفشویی را خریداری کرده‌اند از کیفیت برنامه‌های متنوع شستشو آن، کم‌صدا بودن و کم مصرف بودن آن رضایت دارند.

ن-ظرفشویی-اسنوا-کاماپرس

3ـ ماشین ظرف‌شویی اسنوا مدلSDW-246W

قیمت این محصول 30 میلیون و 470 هزار تومان است و 24 ماه گارانتی دارد. ظرفیت این ماشین‌ظرفشویی 14 نفره و مناسب خانواده‌های پرجمعیت است. این محصول مجهز به قفل ایمنی و سیستم عیب‌یاب هوشمند است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به سنسور تشخیص نشتی آب، فن خشک‌کن و قابلیت شستشوی ظروف بسیار کثیف اشاره کرد. کاربرانی که این ماشین‌ظرفشویی را خریداری کرده‌اند از کیفیت بالا و استهلاک پایین این محصول رضایت بالایی دارند.

ن-ظرفشویی-اسنوا-کاماپرس

4ـ ماشین ظرف‌شویی اسنوا مدلSDW-246T

قیمت این ماشین ظرف‌شویی 30 میلیون و 300 هزار تومان است و 24 ماه گارانتی دارد. ظرفیت این ماشین‌لباسشویی 14 نفره و مناسب خانواده‌های پرجمعیت است. این دستگاه قابلیت تنظیم سختی آب و شستشوی میوه و سبزیجات دارد. از دیگر ویژگی‌های این ماشین‌ظرفشویی می‌توان به برنامه شستشو با قرص چند منظوره و تنظیم سختی آب اشاره کرد.

ن-ظرفشویی-اسنوا-کاماپرس

5ـ ماشین ظرف‌شویی اسنوا مدلSDW-F353212

قیمت این محصول 21 میلیون و 300 هزارتومان است و 24 ماه گارانتی دارد. ظرفیت این ماشین‌ظرفشویی 14 نفره و مناسب خانواده‌های پرجمعیت است . این دستگاه دارای 3 بازوی آبپاش و 6 برنامه شستشو است.

ن-ظرفشویی-اسنوا-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : اسنوادیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز