پرفروش ترین ماشین ظرفشویی دوو در بازار

ماشین-ظرفشویی-کاماپرس

ماشین‌ظرفشویی از لوازمی است که شاید در ابتدا لوکس به نظر بیاید ولی نباید از مزایای استفاده از آن غافل شویم. میزان آبی که ماشین‌ظرفشویی در هربار استفاده مصرف می‌کند بسیار کم‌تر از میزان مصرف آب در زمانی است که ظرف ها در سینک و به صورتی دستی شسته می‌شود. علاوه بر این استفاده از این محصول در صرفه‌جویی وقت و زمان نیز مؤثر است. دوو از برترین برندهای موجود در بازار ایران است که ماشین‌ظرفشویی‌هایی با کیفیت بالا دارد.

کاماپرس در این گزارش با جستجو در سایت دیجی‌کالا 5 ماشین‌ظرفشویی پرفروش دوو در این سایت را معرفی می‌کند:

1ـ ماشین‌ظرفشویی دوو مدل

DW-2562

قیمت این ماشین‌ظرفشویی در لحظه تهیه گزارش 39 میلیون و 900 هزار تومان است و 2 سال گارانتی دارد. ظرفیت این دستگاه 15 نفره است. 3 سبد درون دستگاه وجود دارد و امکان شست و شو میوه و سبزی نیز دارد. کاربرانی که این دستگاه را خریداری کردند آن را با کیفیت دانسته و از صدای کم و شست و شوی تمیز آن رضایت داشتند.

 

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانیم:

2ـ ماشین‌ظرفشویی دوو مدل

DDW-34612

ظرفیت این ماشین‌ظرفشویی 14 نفره است. این ماشین‌ظرفشویی 3 طبقه است و قابلیت شستشو با نصف ظرفیت خود را دارد. این دستگاه دارای قفل کودک و برنامه شستشو با تأخیر 24 ساعت است. این محصول مجهز به سیستم خشک‌کن اضافی و دارای سیستم جداگانه‌ای برای تنظیم شستشوی ظروف بسیار کثیف دارد. کاربرانی که این ماشین‌ظرفشویی را خریداری کرده‌اند از قابلیت های این دستگاه رضایت داشته و کم مصرف بودن در آب و برق را از دیگر ویژگی‌های خوب این محصول می‌دانند.

ماشین-ظرفشویی-دوو-کاماپرس

3ـ ماشین‌ظرفشویی دوو مدل

DWK-2560

ظرفیت این ماشین‌لباسشویی 15 نفره و مناسب خانواده‌های پرجمعیت است. این دستگاه دارای سه سبد و 6 برنامه شستشو متنوع شامل برنامه شستشو با قرص، شستشوی اقتصادی، شستشو در 60 دقیقه، شستشو سریع در 34 دقیقه، شروع شست و شو با تأخیر و سیستم هوشمند کنترل نشتی آب و شستشو قدرتمند است. کاربرانی که این محصول را خریداری کرده‌اند از تنوع برنامه‌های شستشو رضایت داشته و صدای کم و ظاهر شیک آن را از دیگر مزیت‌های آن می‌دانند امّا از زمان‌بر بودن خشک‌کن آن ناراضی بودند.

ماشین-ظرفشویی-دوو-کاماپرس

4ـ ماشین ظرفشویی دوو مدل

DDW-1412

ظرفیت این ماشین‌ظرفشویی 14 نفره است. این محصول کم مصرف در آب و برق بوده و دارای سیستم شستشوی خودکار است. این ماشین‌ظرفشویی کم صدا است و قابلیت شستشو با نصف ظرفیت را دارد. این دستگاه نیز 6 برنامه شستشو متنوع و مجهز به سیستم خشک‌کن اضافه دارد.

ماشین-ظرفشویی-دوو-کاماپرس

5ـ ماشین ظرفشویی دوو مدل

DDW-4470

ظرفیت این ماشین‌ظرفشویی 14 نفره است. امکان شست و شو میوه و سبزی و امکان شستشو با نصف ظرفیت را دارد. دارای 7 برنامه متنوع شستشو و سیستم خودکار تشخیص عیوب است. دو برنامه شستشو 36 دقیقه و 60 دقیقه‌ای دارد و قابلیت تأخیر زمانی شستشو از 1 تا 24 ساعت دارد. کاربرانی که این محصول را خریداری کرده‌اند از کیفیت شستشو و از موتورهای آبپاشی که از بالا و پایین دستگاه به طور هم‌زمان کار آبکشی را انجام می‌دهند رضایت دارند.

ماشین-ظرفشویی-دوو-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز