بهترین یخچال‌ فریزر ایرانی زیر 20 میلیون تومان

یخچال-ایرانی-کاماپرس

یخچال فریزر از محصولات ماندگار هر آشپزخانه است و از آنجایی‌که برای استفاده سالیان و طولانی‌مدت برای این محصول هزینه می‌شود لازم است کاربران با بررسی انواع یخچال فریزر، بهترین انتخاب را داشته باشند. در سال‌های اخیر استقبال مردم از خرید کالاهای ایرانی بیشتر شده است. خروج نمایندگی‌های رسمی شرکت‌های بزرگ از ایران، گرانی عجیب‌وغریب برندهای خارجی برای اکثریت مردم و همچنین حمایت از محصولات داخلی و ایرانی از جمله دلایل محبوبیت این اقلام است.

کاماپرس با جستجو در سایت دیجی‌کالا بهترین یخچال فریزرهای ایرانی زیر 20 میلیون تومان را معرفی می‌کند.

1ـ یخچال فریزر 24 فوت اسنوا مدل SN4-2023

قیمت این یخچال در لحظه تهیّه این گزارش 17 میلیون و 600 هزار تومان است. این یخچال 2 سال گارانتی دارد و مناسب خانواده‌های کم‌جمعیت است. ارتفاع این یخچال حدود 2 متر و پهنای آن 600سانتی‌متر است که برای فضاهای محدود حجم قابل‌قبولی دارد. کاربرانی که این یخچال را خریداری کردند آن را باکیفیت دانسته و از موتور کم‌صدا و سرمادهی مناسب آن راضی هستند.

یخچال-اسنوا-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

2ـ یخچال فریزر 22 فوت امرسان مدل BFN22D-EL.T.P

قیمت این یخچال 19 میلیون و900 هزار تومان است. این یخچال سه سال گارانتی دارد و مصرف انرژی آن پایین است. این یخچال دارای قفل کودک و دارای ارتفاع حدوداً 2 متر و پهنای  660سانتی‌متر است. کاربرانی که این یخچال را خریداری کردند از صدای کم، قدرت موتور بالا و سرمادهی آن رضایت بالایی داشته، همچنین طراحی زیبا آن و خدمات پس از فروش را از دیگر ویژگی‌های این محصول دانسته‌اند.

یخچال-امرسان-کاماپرس

3ـ یخچال و فریزر 16 فوت امرسان مدل TF16T329CLA

قیمت این یخچال 19 میلیون و 55 هزار تومان است. این یخچال 3 سال گارانتی دارد و محصولی جمع‌وجور مناسب خانواده‌های کم‌جمعیت است. این محصول جزو کم‌مصرف‌ترین یخچال‌های این برند و دارای تنوع رنگی گسترده‌ای است. ارتفاع این یخچال 1 و نیم‌ متر و عرض آن 60 سانتی‌متر است. کاربرانی که این یخچال را تهیه‌ کردند طراحی و تنوع رنگی جذاب آن را از ویژگی‌های خوب آن دانسته؛ اما از صدای زیاد آن و خدمات پس از فروش آن رضایت نداشتند.

یخچال-امرسان-کاماپرس

4ـ یخچال و فریزر 18 فوت هیمالیا مدل TNcom53008

قیمت این یخچال 19 میلیون و 555 هزار تومان است و 30 ماه گارانتی دارد. این یخچال دارای قفل کودک و آبسرد کن نیمه اتوماتیک با مخزن آب است. مصرف انرژی آن بهینه و مناسب خانواده‌های کم‌جمعیت و متوسط است. باتوجه‌به نظرات کاربران کیفیت این یخچال متوسط است. از جادار بودن آن رضایت کامل داشته ولی از سروصدای زیاد موتور آن و از تنظیم افتادن درجه آن شکایت داشتند.

 

یخچال-هیمالیا-کاماپرس

5ـ یخچال و فریزر برفاب مدل 40-60

قیمت این یخچال 14 میلیون تومان است و 24 ماه گارانتی دارد. این یخچال کم‌مصرف بوده و دارای ارتفاع 190 سانتی‌متر و پهنا 64 سانتی‌متر است. کاربرانی که این یخچال را تهیه کردند کیفیت آن را قابل قبول دانسته و صدای کم و آبسرد کن آن را با کیفیت می‌دانند.

یخچال-برفاب-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : اسنواامرسانبرفابهیمالیا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز