پرفروش ترین لپ تاپ سری Vivobook ایسوس کدام است؟

لپ تاپ ایسوس-کاماپرس

لپ تاپ سری Vivobook ایسوس از جمله سری‌های پرفروش از برند ایسوس به حساب می‌آید. لپ‌تاپ‌های این سری کیفیت باتری بالایی داشته و معمولا با سایز صفحه نمایش 15.6 اینچ ارائه شده‌اند. از نظر سری پردازنده و ظرفیت حافظه تنوع زیادی در محصولات vivobook وجود دارد. معمولا صفحه نمایش در این سری مات بوده و کیبورد، نور پس زمینه ندارد.

برای دیدن بهترین ایده ها برای هدیه روز مرد اینجا کلیک کنید.

کاماپرس در این گزارش 5 مدل از لپ تاپ‌های پرفروش سری Vivobook ایسوس را با جست‌وجو در سایت تکنولایف معرفی می‌کند.

لپ تاپ سری Vivobook ایسوس مدل R1605ZA DG

این مدل از لپ تاپ‌های ایسوس با صفحه نمایش 16 اینچی عرضه شده و در زمان تهیه این گزارش حدود 33 تا 34 میلیون تومان قیمت دارد. این محصول دارای سری پردازنده Core i7 بوده و محصولی 10 هسته‌ای است. ظرفیت حافظه داخلی در این لپ تاپ 1 ترابایت بوده و ظرفیت حافظه رم 16 گیگابایتی دارد. این لپ تاپ vivobook 1.88 گرم وزن داشته و امکان استفاده از وب کم و اسپیکر در آن فراهم شده است. صفحه نمایشگر این لپ تاپ مات است.

لپ تاپ سری Vivobook ایسوس مدل R1605ZA DG-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

لپ تاپ سری Vivobook ایسوس مدل R1502Z_BQ708

این لپ تاپ ایسوس با صفحه نمایش 15.6 اینچی عرضه شده و قیمت آن در بازه 28 تا 29 میلیون تومان قرار دارد. سری پردازنده به کار رفته در این لپ تاپ Core i7 بوده و دارای حافظه داخلی 512 گیگابایتی و حافظه رم 8 گیگابایتی است. این محصول با 1.7 کیلوگرم وزن، قابلیت استفاده از نور پس زمینه LED را داشته و نمایشگری مات دارد. این لپ تاپ 10 هسته‌ای با بلندگوهای داخلی استریو عرضه شده و امکان استفاده از وب کم را فراهم می‌کند.

لپ تاپ سری Vivobook ایسوس مدل R1502Z_BQ708-کاماپرس

لپ تاپ سری Vivobook ایسوس مدل X1500EA

این لپ تاپ سری Vivobook ایسوس با 8 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده و با قیمت حدودی 18 میلیون تومان در بازار موجود است. محصول مذکور با ابعاد نمایشگر 15.6 اینچی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و قابلیت استفاده عمومی و مالتی مدیا را فراهم می‌کند. سری پردازنده به کار رفته در این لپ تاپ، Core i3 بوده و محصولی 2 هسته‌ای به حساب می‌آید. این لپ تاپ با وزن 1.8 کیلوگرم، امکان استفاده از نور پس زمینه LED را فراهم کرده و دارای نمایشگر مات است.

لپ تاپ سری Vivobook ایسوس مدل X1500EA-کاماپرس

لپ تاپ سری Vivobook ایسوس مدل R565EA_EJ2940

این محصول با صفحه نمایش 15.6 اینچ عرضه شده و با قیمت حدودی 17 تا 18 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این لپ تاپ دارای پردازنده Core i3 بوده و در آن از ظرفیت حافظه داخلی 256 گیگابایت و حافظه رم 4 گیگابایت استفاده شده است. محصول نامبرده با صفحه نمایشگر مات و نور پس زمینه LED عرضه شده و 1.8 کیلوگرم وزن دارد. امکان 2 تا 4 ساعت بازدهی باتری در این مدل وجود داشته و جزو محصولات با صرفه و اقتصادی برای کاربرد خانوادگی به حساب می‌آید.

لپ تاپ سری Vivobook ایسوس مدل R565EA_EJ2940-کاماپرس

لپ تاپ سری Vivobook ایسوس مدل R1502ZA

این لپ تاپ با 1.7 کیلوگرم وزن و سایز صفحه نمایش 15.6 اینچی با قیمت حدودی 21 تا 22 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این لپ تاپ با نور پس زمینه LED عرضه شده و نمایشگری مات دارد. محصول مذکور دارای سری پردازنده Core i3 بوده و با ظرفیت حافظه داخلی 256 گیگابایت و حافظه رم 8 گیگابایت عرضه شده است. تعداد هسته پردازشگر به کار رفته در این لپ تاپ 6 عدد بوده و امکان ارتقای رم را فراهم می‌کند.

لپ تاپ سری Vivobook ایسوس مدل R1502ZA-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : ایسوس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز