پرفروش ‌ترین گوشی‌ گیمینگ سامسونگ در بازار + قیمت

گوشی‌ های گیمینگ سامسونگ

سامسونگ به عنوان یکی از برندهای قدیمی و موفق بازار موبایل، در کنار سایر برندهای معتبر این حوزه نسبت به عرضه گوشی‌های گیمینگ در تنوع بالا اقدام کرده است. پردازنده قوی، کیفیت بالای تصویر و وزن پایین از مهمترین ویژگی‌های متمایز گوشی‌ گیمینگ سامسونگ به شمار می‌رود. در این میان گوشی‌های گیمینگ سامسونگ نیز در تنوع بالا و با قیمتی بین 15 تا 60 میلیون تومان عرضه شده است.

کاماپرس در این گزارش، پرفروش‌ترین گوشی‌های گیمینگ سامسونگ در بازار را معرفی می‌کند.

1-گلکسی S23 اولترا

گلکسی S23 اولترا با وزنی حدود 234 گرم جزو سبک‌ترین گوشی‌های گیمینگ به شمار رفته و با بکارگیری فریم آلومینیومی، از مقاومت بالایی در برابر ضربه، گرد و غبار و آب برخوردار است. صفحه نمایش  6.8 اینچی و روشنایی ۱۷۵۰ نیتی از ویژگی‌های متمایز آن بوده که با کاربری در برابر نور مستقیم خورشید، افت کیفیتی ندارد. گلکسی S23 اولترا حافظه و رم بالایی داشته و باتری 5000 میلی آمپر آن برای بازی‌های طولانی مدت نیز مناسب است. این گوشی با قیمتی بین 47 تا 57 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

گلکسی S23 اولترا

2-گوشی گیمینگ سامسونگ مدل گلکسی S23

این گوشی با وزن 196 گرم جزو سبک‌ترین گوشی‌های سامسونگ به شمار می‌رود. صفحه نمایش آن 6.6 اینچ بوده و وضوح تصویر بسیار بالایی دارد. پردازنده قوی و گرافیک بالای گلکسی S23 امکان نصب بازی‌های نیازمند به سخت افزار قوی را نیز برای کاربر فراهم کرده است. این گوشی نیز دارای باتری 4700 میلی آمپر ساعت بوده و قیمتی بین 47 تا 58 میلیون تومان دارد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

گلکسی S23

3-گلکسی S21 FE

وزن این گوشی گیمینگ سامسونگ 177 گرم بوده و برای گیمینگ گزینه‌ای مناسب محسوب می‌شود. گوشی مذکور در برابر آب، ضربه و گرد و غبار مقاوم بوده و لذا در هر فضا و محیطی قابل کاربری است. پردازنده گرافیگی بالایی داشته و قابلیت نصب هر نوع بازی از نظر سخت و نرم افزاری را دارد. باتری این گوشی 4500 میلی آمپر ساعت است و قیمتی حدود 17 تا 22 میلیون تومان دارد.

گلکسی S21 FE

4- گوشی گیمینگ سامسونگ مدل گلکسی A73

گلکسی A73 با وزن 181 گرم از سبک‌ترین گوشی‌های گیمینگ است. نمایشگر 6.7 اینچی، باتری 5 هزار میلی آمپر و پردازنده اصلی و گرافیکی بالا، این گوشی را به یکی از بهترین گوشی‌های گیمینگ تبدیل کرده است. گلکسی A73 در بازار قیمتی بین 19 تا 22 میلیون دارد.

گلکسی A73

5-گلکسی A54

گوشی گیمینگ سامسونگ مدل گلکسی A54 اخیرا وارد بازار شده و وزنی حدود 202 گرم دارد. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی بوده و پردازنده قوی آن نیز به گونه‌ای طراحی شده که اجرای هر مدل بازی بر روی آن بسیار آسان است. از باتری 5000 میلی آمپر ساعت در این گوشی استفاده شده که مدت زمان استفاده قبل از اتمام شارژ را ارتقا می‌دهد. قیمت گلکسی A54  بین 12 تا 15 میلیون تومان متغیر است.

گلکسی A54

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “پرفروش ‌ترین گوشی‌ گیمینگ سامسونگ در بازار + قیمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز