پرفروش ترین لپ تاپ ام اس آی کدام است؟

لپ تاپ-کاماپرس

لپ تاپ ام اس آی پرفروش در بین کاربران با محدوده قیمتی متنوعی قرار گرفته و می‌توان گفت این برند به نوعی پاسخگوی اکثر نیازها بوده است. لپ‌تاپ‌های پرفروش ام اس آی همگی دارای نور پس زمینه کیبورد بوده و اغلب برای گیمینگ مناسب در نظر گرفته می‌شوند. اکثر این محصولات با سری‌ پردازنده‌های مختلف به فروش رسیده و دارای حجم‌های متفاوتی برای حافظه داخلی و رم هستند.

کاماپرس در این گزارش 5 لپ تاپ پرفروش ام اس آی را با جست‌وجو در سایت تکنولایف معرفی می‌کند.

لپ تاپ ام اس آی پرفروش با مدل Thin GF63 12VE

این مدل با صفحه نمایش 15.6 اینچی طراحی شده و با قیمت حدود 52 تا 53 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این لپ تاپ پرفروش از سری پردازنده Core i7 استفاده می‌کند و دارای حافظه داخلی 512 گیگابایتی و حافظه رم 16 گیگابایتی است. این لپ تاپ که برای استفاده حرفه‌ای و گیمینگ مناسب دانسته شده برای کاربرد صنعتی و تجاری نیز قابلیت دارد و امکان استفاده از کیبورد با نور پس زمینه را فراهم می‌کند.

لپ تاپ ام اس آی پرفروش با مدل Thin GF63 12VE-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

لپ تاپ ام اس آی پرفروش با مدل Katana 15 B13VEK

دومین لپ تاپ پرفروش ام اس آی با سری پردازنده Core i7 دارای قیمتی در حدودد 65 تا 70 میلیون است. این لپ تاپ با صفحه نمایشگر 15.6 اینچی، امکان استفاده از حافظه داخلی با حجم 1 ترابایتی و حافظه رم با حجم 16 گیگابایتی را فراهم می‌کند. این لپ تاپ ام اس آی برای گیمینگ و طراحی مناسب بوده و در آن از پردازنده گرافیکی GeForce RTX TM 4050 استفاده شده است.

لپ تاپ ام اس آی پرفروش با مدل Katana 15 B13VEK-کاماپرس

لپ تاپ ام اس آی با مدل پرفروش GF63 Thin 12UCX

این مدل از لپ‌تاپ‌های ام اس آی با صفحه نمایش 15.6 اینچی با قیمت 46 تا 50 میلیونی در بازار موجود است. این محصول که برای گیمینگ استفاده می‌شود دارای سری پردازنده Core i7 بوده و ظرفیت حافظه رم و حافظه داخلی آن به ترتیب 16 گیگابایت و 1 ترابایت در نظر گرفته می‌شود. این محصول با نمایشگر مات و تعداد 2 اسپیکر با قدرت 2 وات، امکان استفاده از نور پس زمینه در کیبورد را ممکن می‌سازد. تعداد هسته پردازشگر به کار رفته در این لپ تاپ 10 عدد عنوان شده است.

لپ تاپ ام اس آی با مدل پرفروش GF63 Thin 12UCX-کاماپرس

لپ تاپ ام اس آی پرفروش با مدل Modern 15 B11M i3 1115G4

این محصول با سری پردازنده Core i3 ارائه شده و با حدود قیمت 20 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این لپ تاپ با 8 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد و محصولی 2 هسته‌ای است. لپ تاپ ام اس آی مدنظر ما قابلیت استفاده از نور کیبورد را فراهم کرده و در آن امکان به کارگیری جک هدفون یا میکروفن وجود دارد.

لپ تاپ ام اس آی پرفروش با مدل Modern 15 B11M i3 1115G4-کاماپرس

لپ تاپ ام اس آی پرفروش با مدل Stealth 16 Mercedes_AMG

این محصول با قیمتی در حدود 130میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد. این لپ تاپ گران قیمت دارای Core i9 بوده و صفحه نمایشی 16 اینچی دارد. این مدل با 32 گیگابایت حافظه رم و 1 ترابایت حافظه داخلی ارائه شده و محصولی 14 هسته‌ای است. این محصول همراه با کیف، موس، موس پد و فلش درایو مرسدس عرضه می‌شود.

لپ تاپ ام اس آی پرفروش با مدل Stealth 16 Mercedes_AMG-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : ام اس آیتکنولایف
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز