5 اسپیکر بلوتوثی پرفروش مناسب سفر + قیمت

اسپیکرهای بلوتوثی پای ثابت لوازم سفر علاقمندان به موسیقی به حساب می‌آید؛ به خصوص در موقعیت‌هایی که بخواهید موسیقی را در یک مکان عمومی و به صورت دسته جمعی گوش کنید. امکان استفاده از اسپیکر بلوتوثی در هر مکان و فضا تنها با داشتن یک موبایل یا وسیله بلوتوثی پخش موسیقی، انقلابی بزرگ در حوزه تکنووژی و فناوری مخسوب می‌شد و امروزه نیز این نوع اسپیکرها جزو پرفروش‌ترین ابزار جانبی تکنولوژیک در حوزه پخش موسیقی به شمار می‌روند.

کاماپرس در این گزارش 5 مدل از پرفروش‌ترین اسپیکرهای بلوتوثی مناسب برای سفر را معرفی می‌کند.

اسپیکر بلوتوثی لیتو مدل Lk-34

لیتو یک شرکت چینی است که لوازم جانبی دیجیتال را با کیفیت مناسبی روانه بازا می‌کند و اسپیکر بلوتوثی این برند یکی از پرفروش‌های بازار است. این محصول یک اسپیکر زیبا، کوچک و قابل حمل بوده که با بندی که در بدنه آن تعبیه شده، برای سفر و طبیعت‌گردی کاملا مناسب است. این اسپیکر علاوه بر بلوتوث، قابلیت پخش موسیقی از طریق کارت حافظه، فلش و کابل AUX را نیز دارد. این دستگاه کاملا ضد آب بوده و با قیمتی حدود یک میلیون تومان به فروش می‌رسد.

اسپیکر بلوتوثی لیتو مدل Lk-34

اسپیکر بلوتوثی هیسکا مدل B58

این اسپیکر بلوتوثی برند هیسکا نیز یکی از محصولات پرفروش بازار بوده که از دوام و زیبایی بسیاری خوبی برخوردار است. به طوریکه نورپردازی 3 حالته آن، فضای خاصی را برای سفرها و دورهمی‌های شما ایجاد خواهد کرد. هیسکا دارای 2 اسپیکر 3 اینچی است که قدرت این اسپیکرها لدت شنیدن موسیقی را دوچندان می‌کنند. این محصول تنها با بلوتوث به موبایل یا هر پخش‌کننده دیگری متصل می‌شود و در بازار به قیمتی حدود یک میلیون و 150 هزار تومان به فروش می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

اسپیکر بلوتوثی هیسکا مدل B58

اسپیکر بلوتوثی لیتو مدل LK-54

این اسپیکر بلوتوثی نیز یکی دیگر از محصولات پرفروش شرکت لیتو است. رنگ مشکی و طراحی مکعبی این بلوتوث آن را بی‌نهایت زیبا و کارآمد کرده است. یکی از ویژگی‌های بارز این محصول وجود یک عدد ساب ووفر در قسمت جلویی اسپیکر بوده که با تولید صدای بم جدای از صدای اسپیکر اصلی، لذت شنیدن موسیقی را افزایش می‌دهد.

اسپیکر بلوتوثی لیتو مدل LK-54 علاوه بر بلوتوث از طریق کارت حافظه و فلش نیز امکان پخش موسیقی را فراهم می‌کند. این محصول با قیمتی حدود 960 هزار تومان به فروش می‌رسد.

اسپیکر بلوتوثی لیتو مدل LK-54

اسپیکر بلوتوثی JBL مدل M3 4W

اسپیکر بلوتوثی JBL مدل M3 4W یک محصول اقتصادی برای افرادی است که نمی‌خواهند هزینه زیادی برای خرید اسپیکر پرداخت کنند. اگرچه کوچک بودن این اسپیکر بلوتوثی، قدرت صدای آن را نسبت به مدل‌های بزرگتر کاهش داده، اما صدا و امکانات این مدل در مقایسه با رقبا مناسب است. این اسپیکر دارای قابلیت صدای 360 درجه بوده و هم اکنون با قیمتی حدود 200 هزار تومان به بازار عرضه شده است.

اسپیکر بلوتوثی JBL مدل M3 4W

اسپیکر بلوتوثی لنوو مدل ThinkPlus K30

شرکت لنوو نیز یکی از بهترین مدل‌های اسپیکر بلوتوثی کوچک و جیبی را روانه بازار کرده است. اسپیکر بلوتوثی لنوو مدل ThinkPlus K30 دارای قابلیت پخش موسیقی با صدای 360 درجه است. نوع طراحی و شکل دایره‌ای این محصول باعث کارایی و این قابلیت شده است. این اسپیکر بند آویز نیز دارد و بدنه فلزی، آن را به یک محصول سفری بادوام تبدیل کرده است. این اسپیکر بلوتوثی با قیمتی حدود 400 هزار تومان به فروش می‌رسد.

اسپیکر بلوتوثی لنوو مدل ThinkPlus K30

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفدیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز