پرفروش ترین اتو پرسی جانتک در بازار + قیمت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

شرکت نگین جان و مه یا شرکت جانتک یک شرکت ایرانی از زیر برند مجموعه ژانومه ژاپنی محسوب می‌شود. این شرکت تمام اتوپرس‌های شرکت ژانومه را با نام تجاری جانتک به ایران وارد کرده است و این محصولات را با خدمات و گارانتی دو ساله به بازار عرضه می‌کند. جانتک با بکارگیری تکنولوژی و فناوری روز دنیا سعی در تولید محصولاتی مرغوب و باکیفیت دارد و همین امر سبب شده که این برند طرفداران خاص خود را داشته باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در ادامه به معرفی پرفروش‌ترین اتوپرسی جانتک در بازار می‌پردازد.

1- اتو پرسی جانتک مدل 3300N

قیمت این محصول 9 میلیون و 130 هزار تومان است. بر روی بدنه اتو یک ولوم چرخشی برای تنظیم میزان حرارت براساس نوع پارچه تعبیه شده است. گنجایش مخزن این اتو 300 میلی‌لیتر و میزان بخار دهی آن 90 گرم در دقیقه است. این اتوپرس توان مصرفی معادل 1600 وات دارد. سیستم بخارهی این محصول از بالا بوده و به مدت 3 دقیقه بخار تولید می‌کند. از دیگر قابلیت‌های اتوپرسی جانتک می‌توان به سیستم ضدرسوب، بخاردهی عمومی، بخاردهی لحظه‌ای و بخاردهی پیوسته اشاره کرد. همچنین، این محصول مجهز به سیستم قطع خودکار بوده که ایمنی کار با دستگاه را افزایش می‌دهد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2- اتو پرسی جانتک مدل JA300

قیمت این محصول 10 میلیون و 600 هزار تومان است. اتوی جانتک با قدرت پرس 50 کیلوگرم و قدرت بخار 1600 وات طراحی شده است. گنجایش مخزن این اتوبخار 300 میلی لیتر بوده و میزان بخاردهی آن 90 گرم در دقیقه است. کفی این محصول از جنس فلز همراه با روکش تفلون نچسب تولید شده است. مدت زمان بخاردهی آن 3 دقیقه بوده و بخاردهی را از سمت بالا انجام می‌دهد. بر روی اتو یک ولوم چرخشی جهت تنظیم میزان حرارت ارائه شده است.

3- اتو پرسی جانتک مدل 5500

قیمت این اتوپرس 13 میلیون و 600 هزار تومان است. اتوبخار مدل 5500 از دسته اتوهای مخزن‌دار به‌شمار می‌رود. صفحه 26 اینچ این اتوپرس جنسی از استیل دارد. جنس کفه این محصول از فلز و جنس صفحه بالا آن از تفلون طراحی شده است. اتوپرسی جانتک قدرت بخار 1600 وات و خروجی بخاری معادل 120 گرم بر دقیقه دارد.

از قابلیت‌های این اتوپرس می‌توان به بخاردهی عمومی، بخاردهی پیوسته و بخاردهی لحظه‌ای اشاره کرد. همچنین، از دیگر امکانات این محصول می‌توان از سیستم ضدرسوب و سیستم قطع‌کن خودکار و سیستم بخار از بالا نام برد. با استفاده از نمایشگر دیجیتال تعبیه شده بر روی دستگاه می‌توان میزان بخاردهی را براساس نوع پارچه مشخص کرد.

4- اتو پرسی جانتک مدل 600SP

قیمت این محصول 15 میلیون و 300 هزار تومان است. اتوپرس جانتک مدل 600SP ازجمله اتوهای سخنگو موجود در بازار بوده که هنگام راه‌اندازی و کار با دستگاه، اطلاعات و آموزشی کامل به زبان فارسی را ارائه می‌دهد که سبب شده کار با آن بسیار آسان شود. این دستگاه مجهز به صفحه نمایشگر دیجیتال لمسی بوده که با استفاده از آن می‌توان نوع پارچه و برنامه اتوکشی را انتخاب کرد. این محصول با داشتن قدرت پرس 50 کیلوگرم و قدرت بخار 2200 وات فرایند اتوکشی را با دقت بالایی انجام می‌دهد. از امکانات دیگر اتوی جانتک می‌توان به قابلیت تنظیم بخار، بوستر تقویت بخار و سیستم بخار از بالا اشاره کرد.

5- اتو پرسی جانتک مدل 7400

قیمت این مدل 22 میلیون و 400 هزار تومان است. این محصول با ظرفیت مخزن آب 800 میلی‌لیتر و حداکثر توان مصرفی 1600 وات طراحی و تولید شده است. این اتوپرسی مجهز به صفحه نمایش لمسی بوده که با استفاده از آن می‌توان میزان بخاردهی را براساس نوع و جنس پارچه تنظیم کرد. قدرت بخار این محصول 2200 وات بوده و خروجی بخار آن 90 گرم بر دقیقه است.جانتک این دستگاه را به فناوری بخار هوشمند، فیلتر ضدرسوب و بوستر تقویت بخار مجهز کرده است. این محصول دارای قابلیت تنظیم بخار بوده و  بخاردهی را از سمت پایین انجام می‌دهد.انتهای پیام

مرتبط با : جانتکژانومه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “پرفروش ترین اتو پرسی جانتک در بازار + قیمت

  1. نهال رستمی گفته:

    اتو پرسی برای اتو کردن گزینه خیلی خوبیه لباس رو صاف میکنه و خیلی هم کار کردن باهاش زحمت نداره مثل اتو دستی ها و به بافت لباس هم آسیب نمیزنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز