بهترین تلویزیون جی پلاس در بازار چند؟

لست سکند

جی‌پلاس توانسته با بهره‌گیری از به‌روزترین فناوری‌های روز دنیا سهم قابل توجهی از بازار صوتی و تصویری بازار داخلی را به‌دست بیاورد. این برند ایرانی با بهره‌گیری از علم و دانش مهندسان در کشور توانست در برابر محدودیت‌های واردات ایستادگی کند و جایگاه خود را در بازار لوازم خانگی پیدا کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

تلویزیون‌های جی‌پلاس براساس امکانات و سایز صفحه نمایش در سه رده قیمتی پایین رده، میان رده و پرچم‌دار دسته بندی می‌شوند. قیمت تلویزیون‌های جی پلاس از 7 میلیون تا 100 میلیون متغیر است.

کاماپرس در ادامه بهترین تلویزیون جی‌پلاس در بازار را معرفی می‌کند.

1- تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-43PH618-IND

قیمت این تلویزیون 43 اینچ در لحظه تهیه گزارش 12 میلیون و 300 هزار تومان است. تکنولوژی صفحه نمایش این محصول LED و کیفیت تصویر آن FULL HD بوده و دارای رزولوشن 1920×1080 است. شرکت جی‌پلاس این مدل را به پردازنده گرافیکی و پردازنده مرکزی هسته‌ای، 8 گیگابایت حافظه داخلی و یک گیگابایت رم مجهز کرده است.

راز آسمان پایتخت

این امکانات سبب شده تا کاربران بتوانند از تلویزیون خود همچون یک گوشی هوشمند اندروید استفاده کنند. برای مثال می‌توان با آن به وب‌گردی، تماشا ویدیوهای آنلاین، بازی و نصب اپلکیشن‌های کاربردی پرداخت. از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به وجود پورت و درگاه‌هایی همچون WIFI، USB و HDMI و غیره اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

2- تلویزیون ال ای دی هوشمند جی ‌‌پلاس مدل GTV-50PU746N

قیمت این تلویزیون 50 اینچی 18 میلیون و 800 هزار تومان است. این تلویزیون مجهز به رابط هوشمند اندروید است که به کاربران امکان می‌دهد که انواع بازی‌ها و برنامه‌های مورد نیاز خود بر روی تلویزیون نصب کنند. کیفیت تصاویر در این محصول ULTRA HD 4K بوده و همچنین دارای قابلیت HDR10 است که رنگ‌هایی زنده و واقعی را برای شما به نمایش می‌گذارد.

از دیگر قابلیت‌های آن امکان Screen Mirror است که می‌توانید به وسیله آن محتوای گوشی خود را بر روی تلویزیون نمایش دهید. تلویزیون جی‌پلاس دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی است که به شما امکان می‌دهد برنامه‌های مورد علاقه خود را که امکان دیدن آنها را ندارید، ضبط و بعدا تماشا کنید.

3- تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-65PU750CN

قیمت این محصول 65 اینچی 34 میلیون و 500 هزار تومان است. این محصول دارای 3 پورت HDMI، 2 پورت USB بوده که به شما این امکان را می‌دهد تا به آسانی دستگاه‌های دیگر خود را نظیر کنسول بازی، لپ‌تاپ، دستگاه پخش DVD و غیره را به آن متصل کنید.

این محصول دارای گیرنده دیجیتالی بوده و شما را از هزینه خرید دستگاه جداگانه بی‌نیاز می‌کند. این دستگاه قابل اتصال به WIFI است که به شما امکان می‌دهد به صورت آنلاین به تماشا فیلم و ویدیو بپردازید. همچنین، این دستگاه مجهز به بلوتوث و Screen mirroring است که به وسیله آن می‌توانید محتوای تبلت و گوشی خود را بر روی تلویزیون نمایش دهید.

4- تلویزیون هوشمند جی پلاس مدل GTV-75PQM922S

قیمت این تلویزیون 75 اینچی 80 میلیون تومان است. این محصول مجهز به تکنولوژی صفحه QLED و Mini LED بوده و تصاویر را به صورت Ultra HD-4K نمایش می‌دهد. فناوری HDR موجود در این محصول سبب پویایی تصاویر می‌‌شود و آنها را باکیفیت‌تر و واضح‌تر به نمایش در می‌آورد. این محصول با مجهز بودن به فناوری Dolby Audio با صداهای سه‌بعدی سازگاری پیدا می‌کند و صداها را از جهات مختلف به گوش مخاطب می‌رساند.

این محصول دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی بوده که به کاربران امکان می‌دهد تا در صورت نیاز برنامه‌های مورد علاقه خود را ضبط کنند. از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به رابط اندروید، گیرنده دیجیتال، Mirroring و اتصال بی‌سیم به وای‌فای اشاره کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : جی پلاس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “بهترین تلویزیون جی پلاس در بازار چند؟

  1. اینده نگر گفته:

    من ۲ سال مدل کیولد هوشمند ۵۰ اینچ گرفتم. کیفیت تصویرش خوبه ولی تا حالا ده بار خراب شده و اندازه پولی که دادم پول تعمیر به نمایندگی دادم. باور کنید هیچ کار خاصی باهاش نکردم و اکثر اوقات خاموش بوده .واقعا حیف پول!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز