پرفروش ترین اتو بخار در پاییز 1402 + قیمت

تور لحظه آخری-کاماپرس

از ویژگی‌های اتو بخار پرفروش در بازار اهمیت داشتن وزن کم این محصول است. در بین اتوهای مختلف در اغلب موارد اتوهایی که امکان بخاردهی پیوسته را دارند محبوبیت بیشتری پیدا کرده‌اند. این قابلیت امکان صاف شدن متوازن لباس را فراهم کرده و گرمای یکسانی را به تمام بافت لباس منتقل می‌کند. اغلب این اتوها مخزنی برای نگه داری آب دارند و دمای آن‌ها قابل تنظیم است

کاماپرس در این گزارش 5 اتو بخار پرفروش در پاییز 1402 را با جست‌وجو در سایت دیجی کالا معرفی می‌کند.

اتو بخار مدل SGS-315 سوناشی

این اتو بخار با قیمت 1 میلیون و 930 هزار تومان در زمان تهیه این گزارش به فروش می‌رسد. این محصول دارای مخزن آب 250 لیتری بوده و جنس کفه آن استیل است. افرادی که محصولی با بخاردهی پیوسته می‌خواهند می‌توانند با استفاده از این محصول گرمای یکسانی را به لباس وارد کنند. این اتو بخار دارای برس جمع آوری مو بوده و از نکات مثبت آن می‌توان به وزن کم و مخزن قابل جدا کردن اشاره کرد.

اتو بخار مدل SGS-315 سوناشی-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

اتو بخار مدل SI-702 پارس خزر

این اتو امکان تنظیم میزان بخاردهی و بخاردهی عمودی را فراهم می‌کند و با قیمت 1 میلیون و 909 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول با جنس کفه استیل دارای سیستم ضد رسوب بوده و محصولی با کارایی بالا به حساب می‌آید. ابعاد این اتو 12 در 8 در 30 بوده و حرکت روانی روی پارچه ایجاد می‌کند. این اتو بخار قابلیت چرخش 360 درجه‌ای سیم نیز دارد.

اتو بخار مدل SI-702 پارس خزر-کاماپرس

اتو بخار مدل GSI 200 میگل

این مدل با قابلیت بخاردهی عمودی و سیستم ضد رسوب با قیمت 1 میلیون و 170 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول که جنس کفه آن سرامیکی است کابلی در حدود 1 تا 2 متر دارد و با سیستم قطع خودکار می‌تواند به افزایش سطح ایمنی محصول کمک کند. استفاده از این محصول با قدرت 2200 وات بسیار آسان بوده و دارای امکاناتی مانند اسپری آب، ضد چکه بودن و تمیزکاری خودکار نیز هست.

اتو بخار مدل GSI 200 میگل-کاماپرس

اتو بخار مدل SI2258 سایونا

این مدل با امکان تنظیم میزان بخاردهی با قیمت 695 هزار و 360 تومان به فروش می‌رسد. این مدل اتو بخار سایونا با جنس کفه تفلون ارائه شده و طول کابل آن 1 تا 2 متر بازه کاربردی دارد. این محصول دارای دکمه بخاردهی پیوسته بوده و امکان استفاده از دستگیره‌ای با چراغ نشانگر را فراهم می‌کند. این اتو با وزن 0.6 گرمی نسبت به شکل و اندازه‌ای که دارد اتوی سبکی به حساب می‌آید و برای خانم‌هایی که نمی‌توانند ابزار سنگین در دست بگیرند انتخاب مناسبی است.

اتو بخار مدل SI2258 سایونا-کاماپرس

اتو بخار مدل GSI-300 گوسونیک

این اتو با رنگ بندی متنوع با قیمت 1 میلیون و 168 هزار تومان در بازار موجود است. این محصول که قابلیت تنظیم میزان بخاردهی را فراهم می‌کند دارای سیستم ضد رسوب بوده و جنس کفه سرامیکی دارد. این اتو بخار با بخاردهی عمودی و محدوده کابل 1 تا 2 متری، مخزن آبی با ظرفیت 450 لیتر داشته و حداکثر توان مصرفی آن 3000 وات است.

اتو بخار مدل GSI-300 گوسونیک-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز