معرفی بادوام ترین جاروبرقی سطلی موجود در بازار + قیمت

جاروبرقی سطلی-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

با توجه به افزایش قیمت لوازم خانگی برقی، کاربران تمایل دارند که بهترین و بادوام‌ترین جاروبرقی موجود در بازار را خریداری کنند که نیازی به تعویض یا تعمیر نداشته باشد. جاروبرقی‌های سطلی یکی از مقاوم‌ترین محصولات موجود در بازار هستند که برای تمیز کردن فضاهای بزرگ بسیار مناسب هستند. تنوع برندهای موجود در بازار باعث می‌شود که افراد در انتخاب بهترین جارو دچار سردرگمی شوند.

کاماپرس در ادامه این گزارش به معرفی پنج مدل از بادوام‌ترین جاروبرقی‌های سطلی موجود در بازار می‌پردازد.

جاروبرقی پاکتین مدل MVC 4450

این مدل یکی از جدیدترین محصولات پاکتین است و با موتور دومل وارد بازار می‌شود. توان مصرفی این جارو 1400 وات بوده و با این حال دارای رده مصرف انرژی A است. در این جارو قابلیت تنظیم قدرت مکش در پنج سرعت وجود دارد. قابلیت روشن و خاموش کردن این جارو از طریق ریموت کنترل از راه دور ممکن است. لوله خرطومی این مدل، با لایه کنفی اضافی تولید می‌شود که باعث مقاومت آن در برابر شکستگی و پوسیدگی می‌شود. این محصول به قیمت پنج میلیون و 480 هزار تومان به فروش می‌رسد.

جاروبرقی پاکتین مدل MVC 4500

این جارو نسبت به سایر مدل‌های سطلی پاکتین دارای ابعاد کوچک‌تری است و فضای کمتری اشغال می‌کند؛ بنابراین این جارو برای افرادی که در فضاهای کوچک آپارتمانی زندگی می‌کنند، انتخاب مناسبی خواهد بود. این جارو با موتور اروپایی و سه سال گارانتی تعویض موتور عرضه می‌شود. موتور این محصول دارای قدرت مکش 1400 وات در شروع و 2200 وات در حداکثر مکش است. پنج چرخ گردشی 360 درجه به همراه دو چرخ قرار گرفته در اطراف جارو، امکان جابجایی آسان جارو در هر سطحی را فراهم می‌کند. مخزن 19 لیتری این جارو ظرفیت زیادی دارد و نیازی به تخلیه مدوام ندارد. این محصول به قیمت پنج میلیون و 100 هزار تومان به فروش می‌رسد.

 

راز آسمان پایتخت

جاروبرقی سطلی-کاماپرس

جاروبرقی پاکتین مدل MVC 4350

این جارو با تکنولوژی سافت استارت تولید می‌شود که علاوه بر صدای کم جارو در حین روشن و خاموش شدن، باعث افزایش طول عمر دستگاه در طولانی مدت نیز می‌شود. این تکنولوژی قدرت موتور را در شروع به کار کاهش و در ادامه به تدریج و به صورت ایمن افزایش می‌دهد. امکان جدا کردن موتور از سطل در داخل مخزن وجود دارد و کاربران می‌توانند از کیسه دائم یا یک‌بار مصرف استفاده کنند. این جاروبرقی دارای موتور قدرتمند 2200 واتی است و با این حال رده مصرف انرژی A دارد. مخزن 21 لیتری این جارو یکی دیگر از مزیت‌های آن است که کاربران را از تخلیه مداوم بی‌نیاز می‌کند. این محصول به قیمت پنج میلیون و 240 هزار تومان قابل تهیه است.

جارو برقی پاکتین مدل 5000

این جارو با موتور اکونومی و توان مصرفی 1500 تا 2000 وات تولید می‌شود؛ با این حال موتور قدرتمند این جاروبرقی بسیار کم‌صدا است و با پروانه‌های فلزی و محافظ گرمایی عرضه می‌شود. مخزن 21 لیتری این جارو ظرفیت زیادی در اختیار کاربران قرار می‌دهد و باعث کاهش تعداد دفعات تخلیه مخزن جارو می‌شود. با برس انعطاف‌پذیر این مدل به راحتی می‌توان زیر میز و مبلمان را جارو کرد. کابل 6.5 متری به راحتی امکان جارو کردن تا شعاع 9.5 متری را بدون جابجایی پریز فراهم می‌کند. فیلتر آنتی باکتریال قرار گرفته در این محصول با تصفیه هوای خروجی، از ورود ریزگردها به فضای خانه جلوگیری می‌کند. این مدل به قیمت دو میلیون و 250 هزار تومان قابل تهیه است.

جاروبرقی سطلی-کاماپرس

جاروبرقی پاکتین مدل MVC 4300

این مدل با دو نوع موتور اکونومی و دومل عرضه می‌شود که به ترتیب دارای سه و دو سال گارانتی ضمانت تعویض هستند. موتور این جارو توان مصرفی در محدوده 1200 تا 1500 وات دارد و با این وجود در رده مصرف انرژی A قرار می‌گیرد. مخزن 21 لیتری این محصول امکان استفاده از هر دو نوع کیسه یک‌بار مصرف و دائمی را فراهم می‌کند. فیلتر دوار این محصول از ورود ناخواسته اشیا و زیورآلات به درون جارو جلوگیری می‌کند. لوله خرطومی این محصول نیز از پلاستیک مقاوم به گره خوردن و شکستگی ساخته شده است. این جارو به قیمت چهار میلیون و 530 هزار تومان به فروش می‌رسد.

خرید جاروبرقی سطلی از پاکتین

شرکت تولیدی “پاکتین” از سال 1387 در زمینه تولید انواع جاروبرقی خانگی و صنعتی مشغول به فعالیت است. این مجموعه برای اولین بار توانست اقدام به ساخت و تولید جاروبرقی مخزنی با سیم‌ جمع‌کن اتوماتیک کند. پاکتین تنها تولیدکننده در ایران است که توانسته ضمانت‌نامه تا پنج سال را از شرکت الکتروموتورسازی دومل اسلوونی دریافت کند. کاربران برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید جاروبرقی سطلی می‌توانند به سایت پاکتین به آدرس https://paktin.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : پاکتین
اوج آرام
ایده سبز
دادپویان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز