پرسپولیس زودتر از استقلال بورسی می شود

لست سکند

رئیس سازمان خصوصی سازی با تشریح آخرین وضعیت واگذاری پرسپولیس و استقلال اظهار کرد: پرسپولیس احتمالا زودتر از استقلال آماده واگذاری شود.

به گزارش کاماپرس، خصوصی سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال با وعده های مکرری که تاکنون درباره آن داده شده و با وجود آن که رئیس سازمان خصوصی سازی نیز در اظهارات اخیر خود از نبود مانع بر مسیر واگذاری این دو باشگاه پرطرفدار سخن گفته، هنوز تکلیف مشخصی ندارد.

اگرچه علیرضا صالح که در حال حاضر سکان ندار سازمان خصوصی سازی کشور است وعده واگذاری پرسپولیس و استقلال را به سه ماه دیگر حواله کرد اما هنوز این دو باشگاه با مشکل بدهی های هنگفت و نداشتن زیرساخت های قابل توجه که مالکیت آن را در اختیار داشته باشند، دست و پنجه نرم می کنند.

در صورت تحقق وعده این مقام مسئول، بورسی شدن این دو باشگاه می تواند بزرگ ترین اتفاق اقتصاد ورزش کشور در سال 99 باشد.

دو ورزشگاه به نام سرخابی ها شود

راز آسمان پایتخت

رئیس سازمان خصوصی سازی در مصاحبه با ایسنا واگذاری سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در بورس را به مردادماه موکول کرد و گفت: وزارت ورزش همه تلاش خود را برای این واگذاری به کار گرفته است و مانع خاصی سر راه آن نیست. در حساب و کتاب‌های این دو باشگاه ابهاماتی وجود دارد که باید برطرف شود. استقلال و پرسپولیس مشمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت – افزونی قابل توجه بدهی ها به درارایی ها و سرمایه – هستند و به همین دلیل از وزارت ورزش خواستیم دو ورزشگاه را به نام این دو تیم کند.

وی ادامه داد: دارایی‌های فیزیکی و برند دو باشگاه در حال بررسی است و برند پرسپولیس ارزش‌گذاری شده اما هنوز در صورت مالی منتشر نشده است. ممکن است پرسپولیس زودتر از استقلال برای واگذاری آماده شود.

این مقام مسئول سازمان خصوصی‌سازی اظهار کرد: بر اساس قول باشگاه استقلال و وزیر ورزش، قرار شد کار خصوصی سازی این باشگاه تا مرداد انجام شود.

انتهای پیام

مرتبط با : پرسپولیس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز