پراید و کوئیک با سود 500 میلیونی جایگزین ساندرو ؛ تازه ترین پیشنهاد سایپا

لست سکند

بعد از آن که پیشنهادهای قبلی سایپا به پیش خریدکنندگان رنو ساندرو مورد استقبال آنها قرار نگرفت این بار سایپا پیشنهاد نسبتا بهتری را با سود 420 میلیونی برای این مشتریان روی میز گذاشته است.

به گزارش کاماپرس، سایپا به دلیل تحریم از تامین قطعات ساندرو ناتوان ماند و موفق به تحویل این خودرو به مشتریانی که آن را پیش خرید کرده بودند ، نشد. برای جبران این موضوع تاکنون پیشنهادهایی از سوی سایپا مطرح شده و این پیشنهادها توسط برخی متقاضیان ساندرو قرار گرفته است اما بسیاری از آنها نیز پیشنهادی سایپا را جبران کننده زیان خود ندانسته و آنها را رد کرده اند.

حالا دومین شرکت بزرگ خودروسازی ایران برای دلجویی از مشتریان رنو ساندرو ، پیشنهاد جدیدی را در قالب طرح جایگزینی و تبدیل این خودرو با محصولات دیگر این شرکت ارائه و اعلام کرد در صورتی که مشتریان طرح جایگزین جدید را قبول کنند این تا حدود 10 برابر قیمت ثبت نام سال 97 ، سود خواهند برد.

جزئیات پیشنهادات سایپا

بنا به اعلام بورس پرس،  طرح نخست سایپا شامل تحویل فوری یک دستگاه پراید معمولی یا همان سایپا 131 و یک دستگاه کوئیک اتوماتیک و همچنین تحویل 2 ماهه یک دستگاه کوییک R با قیمت های سال 97 به ترتیب 23 ، 42 و 42  میلیون تومان است. قیمت فعلی این محصولات در بازار به 108 ، 140 و 220 میلیون تومان رسیده و این طرح برای جایگزین کنندگان سود بیش از 4 برابری و معادل حدود 468 میلیون تومانی خواهد داشت.

راز آسمان پایتخت

گزینه بعدی که سایپا به مشتریان رنو ساندرو پیشنهاد کرده است ، دریافت فوری و 60 روزه دو خودروی کوییک R و کوئیک اتوماتیک و به قیمت سال 97 است که مبلغ سود این خودروها  به حدود 500 میلیون تومان معادل 10برابر قیمت ثبت نامی است.

و نهایتا این که پیشنهاد دیگر سایپا ، تحویل فوری و 60 روزه سه کوییک R با سود حدود 420 میلیون تومانی و همچنین دریافت فوری کوییک R و کوئیک اتوماتیک) با سود حدود 360 میلیون تومانی است .

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : سایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “پراید و کوئیک با سود 500 میلیونی جایگزین ساندرو ؛ تازه ترین پیشنهاد سایپا

  1. در انتظار ساندرو گفته:

    البته اگه این خودروها سر موقع داده بشوندو در بازار مشتری داشته باشند. متاسفانه هیچ اطمینانی به پارس خودرو نداریم. ما علاوه بربد عهدی شرکت رنوبا بد عهدی پارس خودرو هم مواجه هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز