پراید وانت از قرعه کشی خارج شد؛ کوئیک و ساینا در آستانه خروج

لست سکند

یک مقام مسئول در شرکت سایپا اعلام کرد طبق برنامه ریزی های انجام شده توسط این شرکت و بر اساس هماهنگی صورت پذیرفته با کمیته خودرو، خودروی پراید وانت یا همان سایپا 151 از شمول شیوه قرعه کشی خارج شده و بصورت فروش فوری به مشتریان واگذار می شود.

به گزارش کاماپرس، به نظر می رسد شرکت سایپا زودتر از رقیب خود یعنی ایران خودرو دوران پرحرف و حاشیه قرعه کشی را به پایان برساند و اولین خودرویی که از گردونه قرعه خارج می شود هم پراید وانت و به عبارت دیگر سایپا 151 است. این خبر را چندی پیش کانال تلگرامی اخبار روز خودرو اعلام کرده بود و اکنون دکتر باقری قائم مقام شرکت سایپا نیز این خبر را تائید کرده است.

باقری درباره روش جایگزین قرعه کشی پراید وانت تصریح کرده است: فروش این خودرو دیگر به صورت قرعه کشی نیست و با هماهنگی های انجام شده با کمیته خودرو به صورت فروش فوری به مشتریان فروخته می‌شود.

فروش فوری کوئیک و ساینا جایگزین قرعه کشی این خودروها می شود

خبار روز خودرو همچنین اعلام کرده است که احتمالا به زودی قرعه کشی برای محصولات خانواده کوئیک R، کوئیک S و ساینا S نیز متوقف می شود و این خودروها هم از روند قرعه کشی خارج شده و با ثبت نام به صورت فروش فوری به متقاضیان تحویل می شود.

راز آسمان پایتخت

شایان ذکر است قیمت بازار خودروهای خانواده کوئیک در حال حاضر تفاوت معناداری با قیمت مصوب کارخانه ندارد اما قیمت بازار ساینا حدود 15 تا 20 میلیون بیشتر از قیمت بازار است که پیش بینی می شود این فاصله قیمت نیز در آینده نزدیک به حداقل برسد. ضمنا در قرعه کشی های اخیر سایپا با توجه به اختلاف اندک بین قیمت بازار و قیمت مصوب کارخانه خودروها شاهد به حداقل رسیدن استقبال متقاضیان از قرعه کشی بوده ایم.

اخبار مهم بازار خودرو را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : سایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز