ویفر مرغوب چه ویژگی‌ هایی دارد؟

ویفر-کاماپرس
لست سکند

ویفرها برخلاف سایر بیسکویت‌ها دارای خمیر بسیار روانی بوده که بین صفحات داغ پخته می­شود تا ورقه‌های نازک تولید شود. تردی و سبکی ویفر به طرز شگفت­انگیزی با ترکیب آن با خامه نرم یا شکلات مرتبط است. کنترل این فرآیند نیازمند توجه به وزن ورق، توزیع رطوبت و تنظیم دقیق صفحه پخت است.

کاماپرس در این گزارش به معرفی ویفر و کیک طرح لبخند کارخانه بنیس ‌پرداخته است.

ویفر و انواع آن

ویفر یک محصول پخته ترد، نازک و همراه با بافت‌های مشخص است. آنها معمولاً با خمیر خامه‌ای از وانیل، شکلات، فندق یا سایر مواد پر می‌شوند. ویفرها را می­توان بدون گلوتن نیز تهیه کرد. از نظر تجاری، ویفرها در دو نوع اصلی وجود دارند؛ یکی ویفرهای بدون شکر یا کم شکر بوده که معمولاً با خامه‌های شیرین پر شده یا با شکلات پوشیده شده است. دیگری نیز ویفرهای شکری است که حداقل 10 درصد شکر دارد و شامل کلوچه ویفر شکری نیز می‌شود. گفته شده است که در اواخر دوره قرون وسطی و در اوایل رنسانس، پذیرایی با کلوچه‌های ویفری بخشی از مراسم دادگاه‌های دولتی بود. بعدها ویفر به خوراکی‌ لوکس افراد مرفه تبدیل شد. ویفرها از آن زمان به بعد راه زیادی را پیموده‌اند و به شکل‌های متنوع تولید شدند.

یک ویفر مرغوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

یکی از مشخصه‌های ویفر خوب این است که وزن کرم آن با وزن نان ویفر تقریبا یکسان باشد. عامل موثر دیگر به یکنواختی پوشش کرم بر سطوح نان ویفر بستگی دارد. بسته بندی ویفر از دیگر عوامل مهم در این زمینه است. یک بسته بندی خوب باید از نفوذ رطوبت، هوا یا بو به داخل آن جلوگیری کند. استفاده از روغن ذوب شده و آب در دمای 20 تا 30 درجه به تشکیل یک امولسیون مناسب کمک می‌کند. هرچه سرعت میکسرهای مورد استفاده بالاتر باشد، خمیر به دست آمده در مراحل تولید ویفر یکنواخت­تر و همگن‌تر می‌شود.

راز آسمان پایتخت

ویفر-کاماپرس

طعم لذیذ ویفر و کیک طرح لبخند

امروزه نوتلا، کره بادام زمینی، کره کوکی، شکلات آب شده و هر نوع فراستینگ، از جمله پرکننده‌های رایج این محصولات لذیذ محسوب می‌شوند. ویفر و کیک طرح لبخند روکش‌دار محصول کارخانه بنیس، به عنوان یک میان وعده پرطرفدار به شمار می‌آید. لایه بیسکویتی ویفر و کیک طرح لبخند همراه با رویه شکلاتی ضخیم آن طعم بسیار خوبی به آن داده است. شرکت ارس پر بنیس، یک کارخانه خوش سابقه در تولید انواع بیسکویت، کیک اسفنجی، پودر کیک، شکلات و امثال آن است. متخصصان و کارشناسان این مجموعه به جهت انتخاب مواد اولیه باکیفیت، سعی در تولید محصولات مرغوب دارند. ویفر و کیک طرح لبخند بنیس با نام دورکیت بنیس، کیک دوتام، کلوچه گردویی و خرمایی چیکا و بیسکویت ماتریکس 2 تعداد اندکی از محصولات باکیفیت این کارخانه است. کاربران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر علاوه‌بر وبسایت، به صفحات اینستاگرام، واتسپ، لینکدین و توییتر شرکت مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : بنیس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “ویفر مرغوب چه ویژگی‌ هایی دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز