ویزافوری؛ برند قابل اعتماد مشتریان در حوزه گردشگری

ویزا-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

شرایط اخذ ویزای توریستی، تحصیلی و امثال آن به طور دائم دستخوش تغییر می‌شود و به همین دلیل، مسافرانی که با این شرایط آشنا نباشند، نمی‌توانند تصمیم‌های درست و دقیق بگیرند. شرکت ویزافوری بیش از یک دهه سابقه درخشان در زمینه گردشگری، اخذ ویزا ، کاری و نظایر آن دارد. این مجموعه با اتکا به شناخت کامل از فرآیند اخذ ویزا توانسته اعتماد و رضایت مشتریان و فعالان حوزه گردشگری را به دست آورد.

در ادامه این مطلب، با خدمات ویزافوری به طور خلاصه آشنا خواهید شد.

وقت سفارت فوری با ویزافوری

برای دریافت وقت فوری سفارت باید با پروسه ساخت اکانت، واریزی وقت سفارت و سفارت‌های خلوت آشنا باشید. ویزافوری ارتباط خوبی با سفارت‌خانه‌های خارجی دارد و می‌تواند در سریع‌ترین زمان ممکن، وقت سفارت آمریکا، کانادا، اسپانیا، ایتالیا و آلمان را برای شما دریافت کند. همچنین این مجموعه طبق مشخصات و مدارک متقاضیان، اکانت و فرم DS را می‌سازد. سپس طبق تعرفه سفارت، واریزی وقت سفارت برای متقاضیان را انجام می‌دهد. در نهایت، کارشناسان مجرب ویزافوری، نزدیک‌ترین وقت سفارت را برای متقاضیان دریافت خواهند کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

راز آسمان پایتخت

خدمات اخذ ویزای توریستی

یکی از پردرخواست‌ترین نوع ویزای توریستی، ویزای شینگن است، زیرا با اخذ ویزای توریستی شینگن می‌توان به 26 کشور دنیا سفر کرد. مشاوران این مجموعه به طور مرتب، آخرین تغییرات فرآیند اخذ ویزا و روابط کشورها را بررسی می‌کنند و به همین دلیل، چنانچه مراحل دریافت ویزای توریستی شینگن را به ویزافوری بسپارید، می‌توانید بدون ریجکتی و در زمان کوتاه، ویزای خود را دریافت کنید.

همچنین امکان دریافت ویزای توریستی کشورهای آسیایی مانند تایلند، سنگاپور، دبی، هند و ویزای کانادا، آمریکا، انگلیس، فرانسه و سوئیس از طریق ویزافوری وجود دارد. تلاش این شرکت بر کاهش هزینه‌های نامتعارف و ارائه راهنمایی‌های کامل و روشن به متقاضیان اخذ ویزا است.

دریافت سریع و آسان ویزای تحصیلی

چنانچه قصد دریافت ویزای آمریکا، کانادا یا انگلیس دارید، می‌توانید صفر تا صد اخذ ویزای تحصیلی خود را به ویزافوری بسپارید. به هر میزانی که اطلاعات دقیقی در مورد انواع ویزای تحصیلی، دلایل ریجکتی ویزا، شرایط پذیرش و نحوه تنظیم مدارک داشته باشید، با دردسر کمتری می‌توانید این فرآیند را طی کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید از مقالات آموزشی موجود در وبسایت ویزافوری به آدرس https://visafori.com/study/usa استفاده کنید. چنانچه به مشاوره و راهنمایی بیشتری نیاز داشتید، مشاوران این مجموعه در کنار شما خواهند بود. مشاوره تلفنی، مشاوره حضوری رایگان و مشاوره‌های تخصصی از جمله خدمات ویزافوری در زمینه اخذ ویزای تحصیلی است.

پیکاپ ویزا و پاسپورت

با استفاده از سرویس پیکاپ ویزا و پاسپورت می‌توان به طرز قابل توجهی در زمان و هزینه‌ها صرفه‌جویی کرد. پیکاپ به معنای استخدام یک نماینده برای انجام امور ویزا است و این کار موجب می‌شود که حضور دوباره شخص در سفارت کشور واسطه، الزامی نباشد. خدمات پیکاپ ویزا و پاسپورت توسط ویزافوری با کمترین هزینه انجام می‌شود. همچنین چنانچه مدارک شما نیاز به ترجمه داشته باشد، این مجموعه امور مربوط به ترجمه را نیز انجام می‌دهد.

علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 09127197960 تماس بگیرند یا به وبسایت ویزافوری مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : ویزافوری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز