ویدیوی انگیزشی ال جی سوژه رسانه ها شد

فیلم-جدید-ال-جی-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

شرکت ال جی، ویدیوی انگیزشی جدیدی را تحت عنوان «زندگی خوب است اگر با لبخند همراه باشد» منتشر کرده که بیش از 36 میلیون بار در عرض سه هفته توسط کاربران یوتیوب دیده شده است.

به گزارش کاماپرس، ال جی از یک ماه پیش کمپین جهانی Life’s Good را با هدف القای نگاه مثبت به جهان راه‌اندازی کرد و با ساخت این فیلم، جوانان سراسر دنیا را به داشتن دیدگاه مثبت‌نگر و شجاعانه در مواجهه با چالش‌های زندگی ترغیب می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

«زندگی خوب است اگر با لبخند همراه باشد»، با نگرانی قهرمان فیلم برای اسکیت‌بورد سواری آغاز می‌شود و با لبخند بزرگی که از حفظ آرامش و مثبت‌اندیشی درونی او نشأت گرفته به پایان می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

در این فیلم 90 ثانیه‌ای که بدون قطع سکانس و با یک برداشت گرفته شده، احساسات حقیقی شخصیت فیلم با رنگ‌های گرم، طلایی، نرم و موسیقی آرامش‌بخش پس‌زمینه به نمایش گذاشته می‌شود.

فیلم جدید ال جی توسط پسر جوانی روایت می‌شود که به نوعی نماینده‌ ندای مثبت‌نگر همه انسا‌ن‌ها است. این ندای درونی در طول فیلم با نیرو دادن به شخصیت اصلی کمک می‌کند تا بر نگرانی و ترس خویش غلبه کند و لذت بیشتری از لحظات زندگی ببرد.

بیشتر بخوانید:

نیکولای فوگلسیگ که برنده‌ی جایزه امی است،کارگردانی این ویدیوی انگیزشی را برعهده دارد. او این فیلم را به نامه‌ای عاشقانه تشبیه می‌کند و تمام کسانی‌ که جرئت بیدار کردن مثبت‌نگری در درون خویش را دارند، مخاطب آن محسوب می‌شوند؛ از این رو بینندگان را به خروج از منطقه امن خود و پیروزی بر چالش‌های بزرگ و کوچک زندگی با تقویت نگاه مثبت به جهان، تشویق می‌کند.

این فیلم که به سرعت در تمام صفحات اجتماعی رسمی ال جی فراگیر شد، برای بازدیدکنندگان جهانی خود الهام‌بخش بود و تمرکز بر شجاعت و امید برای رسیدن به خواسته‌ها را به آنان یادآوری کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : ال جی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز