پرفروش ترین مایکروفرهای ال جی در بازار + قیمت مهرماه

مایکروفر‌ به عنوان دستگاهی برای صرفه‌جویی در زمان و انرژی شناخته می‌شود. مایکروفر فضای کمی را در آشپرخانه می‌گیرد و این نکته باب میل خانم‌های خانه‌دار است. ال جی به عنوان یکی از برند‌های مطرح در بازار لوازم خانگی مایکروفر‌های کاربردی با قیمت‌های متفاوتی را عرضه کرده که مشتریان با توجه به بودجه و نیاز می‌توانند از میان را انتخاب کنند.

کاماپرس در این گزارش با جستجو در سایت دیجی کالا پرفروش‌ ترین مایکروفر‌ های ال جی در بازار را به شما معرفی می‌کند.

مایکروفر ال جی مدل MA۳۸۸۴

قیمت این محصول ال جی در لحظه تهیه این گزارش ۲۲ میلیون و ۷۰ هزار تومان است. ظرفیت ۳۸ لیتری سولاردام MA۳۸۸۴VC به این معنی است که با استفاده از آن به راحتی می‌توانید برای کل خانواده غذا بپزید. استفاده از هیتر زغالی در این دستگاه کیفیت و سرعت پخت را افزایش داده است. این مایکروفر همچنین به طیف وسعی از گزینه‌های پخت از جمله منو‌های پخت خودکار و عملکرد یخ‌زدایی مجهز است. بنابراین می‌توانید غذا‌ها را به راحتی گریل، کباب و حتی بخارپز کنید.

پرفروش ترین مایکروفرهای ال جی-کاماپرس

مایکروفر پرطرفدار و از پرفروش‌ ترین مایکروفر‌ های ال جی مدل MJ۳۹۵

قیمت این محصول ال جی ۱۸ میلیون و ۱۲۵ هزار تومان است. این مایکرو سولار ال جی با ظرفیت ۳۹ لیتری برای خانواده‌ها و همچنین کسانی که به آشپزی به عنوان هنر و سرگرمی نگاه می‌کنند مناسب است. این مایکروفر با فناوریi-Wave تولید شده است به این معنی که از سه طرف حرارت را به غذا می‌رساند. این دستگاه از یک صفحه کنترل کارپسند استفاده می‌کند که به شما امکان می‌دهد بدون زحمت در حالت‌ها و تنظیمات مختلف پخت پیمایش کنید.

راز آسمان پایتخت

پرفروش ترین مایکروفر های ال جی-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

مایکروفر ال جی مدل CC-۴۲۸۴TCR

قیمت این مایکروفر ال جی ۹ میلیون و ۲۰۴ هزار تومان است. این دستگاه قادر به کنترل دقیق دما است پس شما می‌توانید از هر ظرفی که مایلید استفاده کنید و دما را مطابق با آن تنظیم کنید. این مایکروفر مجهز به توان خروجی ۲۰۰ وات همراه با ظرفیت ۴۲ لیتری است که پخت یکنواخت و سریع غذا‌ها را تضمین می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این محصول ال جی مصرف انرژی پایین است به طوری که با ولتاژ‌های پایین هم به راحتی کار می‌کند.

پر فروش ترین مایکروفر های ال جی-کاماپرس

مایکروفر ال جی مدل MH۸۲۶۵CIS

قیمت این مایکروفر ال جی ۷ میلیون و ۸۸۹ هزار تومان است. ظرفیت این مایکروفر ۴۲ لیتر است و ۲۸ برنامه پخت متنوع را ارائه می‌دهد. خاصیت آنتی باکتریال این محصول در پوشش داخلی باعث می‌شود غذا‌ها سالم‌تر پخته شوند و تمیز کردن ماکروفر نیز راحت باشد. به کارگیری فناوری اینورتر هوشمند موجب می‌شود غذا‌ها به طور یکنواخت و با سرعت بالا‌تر آماده شوند. توان مصرفی این مایکروفر به گونه‌ای است که می‌تواند در ولتاژ پایین هم فعالیت خود را به خوبی ادامه دهد.

پرفروش ترین مایکروفر های ال جی-کاماپرس

مایکروفر ال جی مدل MH۸۲۵۶D/CIS

قیمت این محصول از پرفروش‌ ترین مایکروفر‌ های ال جی ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است. مایکروفر ال جی مدل ۸۲۵۶ از فناوری اینورتر هوشمند بهره می‌برد. این فناوری امکان کنترل دما را فراهم می‌کند و اطمینال حاصل می‌کند که غذای شما هر بار به طور یکنواخت و کامل پخته شود. خاصیت ضد باکتری این دستگاه باعث می‌شود ۹۹/۹۹ درصد از باکتری‌ها از بین بروند در نتیجه تمیز کردن آن کار بسیار آسانی است. طرفیت این ماکروفر ۴۲ لیتر است.

پرفروش ترین مایکروفر های ال جی-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : ال جیدیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز