واکسن کرونا برای کارگران ؛ شاید وقتی دیگر

لست سکند

قرار بود 6 میلیون دوز واکسن کرونا برای کارگران توسط بخش خصوصی وارد شود اما ناهماهنگی و تعلل دولت و بخش خصوصی مانع این کار شده است.

به گزارش کاماپرس، واکسن کرونا برای کارگران وعده زیبایی بود که چندی پیش زمزمه های آن در اتاق بازرگانی شنیده شد اما این وعده در حد حرف باقی ماند. قرار بود هزینه این واکسن ها توسط کارفرمایان پرداخت شود و کارگران بدون پرداخت هزینه در اولویت تزریق قرار گیرند.

نتوانستیم به موقع گشایش اعتبار کنیم

مسعود خوانساری رئیس اتاق بازرگانی تهران، در این باره گفت: «در جلسه قبلی هیات نمایندگان اتاق تهران (یک ماه پیش) اعلام کردم که اتاق تهران تلاش کرد که واکسن کرونا را برای واحدهای تولیدی و به خصوص تزریق به کارگران وارد کند و خطوط تولید کشور را حفظ کنیم که مشکلی پیش نیاید. اما مقداری به خاطر بروکراسی حاکم بر وزارت بهداشت و مقداری هم شاید به این دلیل که برای اولین بار بود بخش خصوصی می‌خواست وارد موضوع واردات واکسن کرونا شود، دچار وقفه زمانی شدیم و متاسفانه به موقع نتوانستیم پروفروم‌های ۶ میلیون دوز واکسن را به اصلاح گشایش اعتبار کنیم.»

ما دیر جنبیدیم و واکسن ها فروش رفت!

راز آسمان پایتخت

بر اساس گزارش ایلنا، وی افزود: چند بار پروفورم‌ها رفت و برگشت خورد و زمان را از دست دادیم و واکسن کرونا هم کالاهایی هست که در انبار نمی‌ماند و بلافاصله با تقاضاهایی دیگری که در جهان وجود دارد فروش رفت و ما ۶ میلیون دوزی که اعلام شد را از دست دادیم و نتوانستیم از این فرصت استفاده کتیم. البته خوشبختانه ۳ شرکتی که دنبال این موضوع بودند خبردادند که سورس‌های (منابع) جدیدی را پیدا کردند و ما امیدواریم در هفته‌های بعد انشالله این واکسن‌ها را داشته باشیم.»

اخبار پربازدید امروز را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز