پژو 2008 جدید با قیمت 500 میلیون تومان روانه بازار می‌شود

پژو 2008 که در ایران بعد از مدتی تولید به دلیل تحریم با کمبود قطعه مواجه و تولید آن متوقف شد قرار است با برخی تغییرات و با قیمتی که در ایران رویایی به نظر می رسد روانه بازار شود.

به گزارش کاماپرس، سرنوشت پژو 2008 در ایران چندان خوشایند رقم نخورد و این خودرو با تحریم آمریکا و پشت کردن فرانسوی ها به بازار ایران، به سرعت از خط تولید خارج شد. در سایر کشورهای جهان از جمله برزیل پژو 2008 خوش شانس تر بوده و نه تنها خودروی اصلی بلکه ورژن های جدید نیز روانه بازار می شوند.

نکته جالب توجه این که پژو 2008 جدید با قیمت حدود 20 هزار یورو به بازار برزیل عرضه می شود که با یوروی 25 هزار تومانی قیمت آن حدود 500 میلیون تومان است.

مشتریان برزیلی پژو 2008 با ظاهر جدید خواهند داشت

سایت خودرو بانک در این باره نوشته است؛ پژو 2008 اسکای‌واکر که نسخه‌ خاص و منحصر به فردی از این خودرو محسوب می‌شود، بزودی به دست مشتریان برزیلی خواهد رسید. اسم این خودرو اشاره به یکی از شخصیت‌های جنگ ستارگان دارد و تنها 310 نسخه از این خودرو به تولید خواهد رسید. البته پژو 2008 اسکای واکر همچنان براساس نسل اول این خودرو ساخته شده و تنها برخی تجهیزات به آن افزوده شده‌اند.

آریاک سفر

آرم اسکای واکر در بسیاری از قسمت‌های خودرو درج شده و شعبه برزیلی پژو سعی کرده با افزودن مقادیر زیادی کروم، تفاوت‌های ظاهری بیشتری را بین نسخه اسکای‌واکر و تیپ استاندارد ایجاد کند. رینگ‌های 16 اینچی تیتانیوم زینت‌بخش نمای جانبی کراس‌اوور پژو هستند و درپوش باک و فریم آینه‌ها نیز با رنگ خاکستری گرافیتی رنگ‌آمیزی شده‌اند.

در داخل پژو 2008 اسکای‌واکر، از تریم داخلی جدیدی استفاده شده است که به خاکستری می‌گراید. لامپ‌های LED به همراه دی‌لایت، اپل کارپلی و اندروید اتو، ایزوفیکس، سیستم سرگرمی به همراه نمایشگر و کیسه‌های هوا بخشی از تجهیزات نسخه اسکای‌واکر هستند. علاوه برآن هر نسخه از این خودرو با اشتراک یکساله پلتفرم دیزنی پلاس همراه خواهد بود.

2008 جدید از نظر فنی تفاوتی با نسخه استاندارد نکرده است

در بخش فنی هیچ تفاوتی میان نسخه استاندارد و اسکای‌واکر دیده نمی‌شود و همچنان پیشرانه 1.6 لیتری بنزینی THP با قدرت 173 اسب بخار توان‌بخش این خودرو خواهد بود. جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک نیز وظیفه انتقال قدرت را در این خودرو برعهده دارد، در حالی‌که پژو برزیل این خودرو را به قابلیت Flex مجهز کرده است. پژو 2008 با استفاده از این قابلیت می‌تواند از اتانول به عنوان سوخت پایه استفاده کند. قیمت پژو 2008 اسکای‌واکر برای مشتریان برزیلی 19،140 یورو اعلام شده است.

اخبار مهم و پربازدید را بخوانید:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز