نیم‌شاسی ارزان و زیبا به بازار خودرو ایران بازگشت

مونتاژ کراس اوور(نیم‌شاسی) ارزان قیمت بایک با عنوان 25 X که نسبت به خودروهای همرده ظاهر زیباتر و به روزتری دارد به دلیل نبود قطعات یک سالی می شد متوقف شده بود اما با ترخیص قطعات از گمرک قرار است دوباره از سر گرفته شود.

به گزارش کاماپرس، این روزها اگر با بودجه زیر 350 میلیون تومان به بازار خودرو بروید و بخواهید خودروی کراس اووری بخرید که عمرش بیشتر از سه سال نباشد، تنها می توانید از بین چند گزینه دست به انتخاب بزنید و چندان جای چانه زدن هم ندارید: ام وی ام X22 ، ام وی ام X33 و لیفان X60  . شاید هم بتوانید نمونه کارکرد بالای چانگان CS35 را پیدا کنید اما گزینه دیگری هم وجود دارد؛ بایک X25 که محصول 2015 چین است و در دو مدل 97 و 98 از سوی دیارخودرو به بازار فرستاده شد.

هفت صبح در ادامه گزارش خود نوشته است؛ اگر حوصله دردسر ندارید و نمی خواهید مصائب یک کراس اوور چینی کارکرده را تحمل کنید، می‌توانید منتظر مدل 1400 هم باشید که گمان نکنیم بیشتر از 380 تا 400 میلیون تومان برچسب قیمت بخورد.

اخبار مهم و پربازدید را بخوانید:

محبوب چین؛ مغضوب ایران!

آریاک سفر

بایک X25 در اولین سال حضورش رقم فروش چندان زیادی را ثبت نکرد؛ پنج هزار و 753 دستگاه که عمدتا به خاطر ورود آن در پایان سال بود اما در سال 2016 رقم فروش اعجاب برانگیز 81 هزار و 359 دستگاه را ثبت کرد.

در ایران بایک بایک X25 چندان موفق نبود که باید علت آن را رقیب اصلی X25 و فاتح بازار کراس اوورهای ارزان ایران یعنی ام وی ام X22 بدانیم.

در حقیقت مشتریان ترجیح دادند به سراغ گزینه ای بروند که هم شرایط فروش جذاب تری داشت؛ هم می شد به شبکه خدمات پس از فروشش اعتماد بیشتری کرد و هم هنگام فروش دوباره در بازار دست دوم‌ها مدت زمان زیادی انتظار نکشید.

ظاهر این خودرو نسبت به هم رده هایش تاحدی به روزتر و زیباتر است و حتی مدل های قدیمی تر سانگ یانگ مثل اکتیون و نیوکوراندو را به ذهن متبادر می کند. اگر از نمای عقب ساده X22 چندان دل خوشی ندارید نمای عقب X25 می تواند نظرتان را جلب کند. در نمای جانبی هم از سه خط تیز استفاده شده و خبری از نمای جانبی ساده و بی آلایش کراس اوورهای مشابه نیست. با این حال کوچک بودن چرخ ها کماکان توی ذوق می زند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “نیم‌شاسی ارزان و زیبا به بازار خودرو ایران بازگشت

  1. شهریار پوراحمدی گفته:

    کشوری که زمانی جولانگاه خودروهای بهترین کمپانی های اروپاوامریکاباقیمتی نازل بودرابه جایی رسانده اندکه برای لگنهای کشور چین که در هیچ کشوری کسی به آن نگاه هم نمیکندبایداین گونه به شعف بیاییم . لعنت برباعث وبانیانش

  2. محسنی گفته:

    زیبا؟ این کراس اور فیس لیفت خودروی نازیبای هاچ بک باییکه که عدم تناسب از سر و روش میباره. اینکه یکسری زلم زیمبو مثل ماشینهای تزئین شده پاکستانی و هندی بهش چسباندن ، شده زیبا. کدام عاقلی تو کنجهای سپر عقب که محل برخورده پلاستیک چراغ و شبرنگ میذاره؟

  3. ایرانی گفته:

    کشوری که امروز به برکت خون شهدا ء قدرت بلامنازع منطقه است و کسی جرأت چپ نگاه کردن به مرزهاش را نداره!! یک روزی اونقدر خوار وذلیل بود که شخص اول مملکت از بهترین اتومبیل اروپایی وآمریکایی اش پیاده میشد و تا کمر خم میشد و دست عجوزه انگلیسی را ماچ میکرد و بحرین نفت خیز و مروارید خیز را پیشکش عربهای لچک به سر نوکر انگلیس کرد!!! و نخست وزیرش وعده سرخرمن میداد : به امید روزی که هر ایرانی یک پیکان مونتاژ داشته باشه! … لعنت به اجنبی پرست ها بی هویت!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز