وام 15 میلیونی خرید کالای قسطی بانک رفاه را چگونه دریافت کنیم؟ (جزئیات)

بازنشستگان می توانند از نوعی وام و  تسهیلات که برای آنها فراهم شده استفاده کرده و تا 15 میلیون تومان کالای قسطی – اقساظ 6 تا 24 ماهه – را بدون پیش پرداخت و ضامن خریداری کنند.

به گزارش کاماپرس، یکی از درخواست های اقشار بازنشسته و مستمری بگیر تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی این است که با توجه به ناکافی بودن حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی امکان بهره مندی از برخی وام ها و تسهیلات برای آنها فراهم شود.

در تازه ترین تحول کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران امکانی برای برخورداری اقشار تحت پوشش از امکان خرید اقساطی کالا تا سقف 15 میلیون تومان را فراهم کرده است.

فرآیند این طرح از طریق سامانه کیف پول کرامت انجام می شود و ثبت نام در این طرح از سایت رسمی کرامت کارت به آدرس Keramatcard. ir میسر است.

بازنشستگان با ثبت نام در این سایت و مراجعه به قسمت کیف پول کرامت می‌توانند تا براحتی درخواست وکالتنامه تامین اجتماعی را با توجه به مبلغ مورد نیاز خود برای خرید تکمیل و برای خرید اقساطی کالا اقدام نمایید.

آریاک سفر

چگونه درخواست خرید اقساطی را در سایت کرامت کارت ثبت کنیم؟

بر اساس گزارشی که خبرگزاری کار ایران منتشر کرده است، بازنشستگان تامین اجتماعی برای ثبت درخواست خرید قسطی کالا تا سقف ۱۵ میلیون تومان باید مراحل زیر را انجام دهند.

1. ابتدا وارد سایت کیف پول کرامت به آدرس ir شوید. سپس بر روی گزینه ورود به حساب کاربری کلیک کنید و گزینه افزودن حساب کاربری را بزنید. مراحل ثبت نام را به صورت کامل و دقیق تکمیل کنید. (توجه کنید حتما کیف پول به نام درخواست کننده باشد)

2. پس از ورود به حساب کاربری، از منوی سمت راست گزینه شارژ کیف پول را انتخاب نمایید. فرم وکالتنامه تامین اجتماعی را به صورت دقیق و کامل تکمیل نمایید و در مرحله آخر ۳ نسخه از آن پرینت بگیرید.

3. به نزدیک‌ترین شعبه بانک رفاه مراجعه کنید تا وکالتنامه به تایید بانک رسیده و مهر شود. مجدد وارد حساب کاربری شده و از منوی سمت راست گزینه بارگذاری مدارک را انتخاب کنید. (مدارک مورد نیاز: تصویر کارت ملی، تصویر وکالتنامه، ۱۰ گردش آخر حساب و آخرین فیش حقوقی) پس از آپلود مدارک درخواست شما بررسی شده و اعتبار شما جهت خرید اقساطی تایید خواهد شد.

اخبار مهم و مرتبط را بخوانید:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “وام 15 میلیونی خرید کالای قسطی بانک رفاه را چگونه دریافت کنیم؟ (جزئیات)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز