بیل گیتس خجالتی رابطه عاشقانه پنهانی داشته است!

بر اساس گزارش رسانه ها ، بیل گیتس که اخیرا با طلاق خود از همسرش از چهره ای خجول و بی حاشیه به مردی پرحاشیه تبدیل شده ، روابط عاشقانه پنهانی هم داشته که در کار او به عنوان عضو هم هیات مدیره مایکروسافت مانع ایجاد کرده است.

به گزارش کاماپرس، کمتر کسی تصور می کرد بیل گیتس ماخوذ به حیا و محجوب هم دستی بر آتش روابط پنهانی داشته باشد اما گویا نابغه و میلیاردر جهان فناوری در خلوت، سبک زندگی جداگانه ای را پیگیری می کرده است!

وال استریت ژورنال به نقل از منابع ناشناس خبر داده است که در سال ۲۰۱۹ پس از آنکه مهندس زن این کمپانی در نامه ادعا کرد که او بیش از چندین سال با بیل گیتس رابطه داشته هیئت مدیره مایکروسافت با استخدام یک شرکت حقوقی تحقیقات در این مورد را آغاز کردند.

وال استریت ژورنال گزارش داده است که بیل گیتس قبل از اینکه تحقیقات در مورد رابطه مخفیانه به پایان برسد از کار در هیئت مدیره استعفا کرد اما اعضای هیئت مدیره شرکت مایکروسافت در سال ۲۰۲۰ بنیانگذار این شرکت را به دلیل روابط عاشقانه مخفی او از ادامه فعالیت در هیئت مدیره محروم کرده بودند.

سخنگوی بیل گیتس نیز در این باره اظهار نظر کرده و گفته است بیل گیتس تقریباً ۲۰ سال پیش رابطه داشته ولی این رابطه مسالمت آمیز پایان یافته است.

آریاک سفر

وی همچنین گفته است استعفای بیت از هیئت مدیره مایکروسافت ربطی به موضوع رابطه پنهان نداشته و سال گذشته زمانی که هیئت مدیره را ترک کرد صرفاً میخواست روی کارهای خیرخواهانه خود تمرکز کند.

اخبار پربازدید امروز را بخوانید:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز