همکاری دختر ایرانی با برند آدیداس؛ یارا شهیدی کیست

یارا شهیدی، بازیگر جوان فیلم‌های «پیتر پن وندی» و «بلک ایش»، در صفحه اینستاگرامی خود، از همکاری با آدیداس خبر داد.

به گزارش کاماپرس، یارا شهیدی، بازیگر ایرانی الاصل، از پدری ایرانی – آمریکایی و مادری آمریکایی ـ آفریقایی به تازگی با برند آدیداس همکاری‌اش را شروع کرده است. وی فعالیت هنری‌اش را در شش سالگی و با حضور در تلویزیون و تبلیغات چاپی برای شرکت‌هایی نظیر مک دونالد، دیزنی و… آغاز کرد، و در سن پانزده سالگی موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر زن سریال‌های کمدی شد.

به دلیل فعالیت‌های اجتماعی یارا، مورد توجه دو بانوی اول سابق آمریکا میشل اوباما و هیلاری کلینتون قرار گرفت. تلاش شهیدی برای برابری نژادی، مورد استقبال نیویورک‌تایمز قرار رفت، تا جایی که از وی به عنوان «یک الگو و فعال اجتماعی تمام وقت» تحسین شد.

شهیدی، در سال ۲۰۰۹ فعالیت بازیگری خود را با بازی در برابر ادی مورفی در فیلم «آن را تصور کن» شروع کرد که بخاطر حضورش در این فیلم، موفق به دریافت جایزه هنرمند جوان شد. وی با موسسه مدلینگ نیویورک قرارداد هنمکاری در زمینه تبلیغات بست، و پیش‌بینی می‌شود به یکی از چهره‌های مشهور هنری تبذیل شود.

راز آسمان پایتخت

این هنرمند ۱۸ ساله، در شهر مینیاپولیس، ایالت مینه سوته به دنیا آمد، و در چهارسالگی بخاطر کار پدرش به کالیفرنیا مهاجرت کرد. پدرش افشیبن شهیدی عکاس بود، و مادرش کری سالتر شهیدی ساکن چاکتاو یکی از شهرهای آمریکا بوده است. هم‌اکنون به همراه خانواده‌اش ساکن لس آنجلس است. خواهر کوچکترش، هنرپیشه کودک و مدل سعید شهیدی است، یک برادر کوچکتر از خود نیز به نام احسان دارد.

شرکت آدیداس در سال ۱۹۴۸ توسط آدولف داسلر راه‌اندازی شد. این شرکت یک مجموعه هلدینگ و پوشاک آلمانی است، که در ایالت بایرن قرار دارد. این مجموعه در زمینه طراحی، تولید و توزیع انواع لباس، کفش، عینک آفتابی، ساعت و … فعالیت می‌کند. شرکت تولید پوشاک ورزشی «ریبوک» و شرکت لوازم گلف «تیلورمید» و «راک بورت» زیرمجموعه آن هستند.

مرتبط با : آدیداس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز